تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816995196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن فتحی: نمایش خانگی نیاز به حمایت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: حسن فتحی احترام به ذائقه‌ مخاطب را قدم اول موفقیت در شبکه نمایش خانگی دانست و گفت: برای رونق بیشتر در این بخش نیاز به سرمایه و حمایت از بخش خصوصی است.

کارگردان «شهرزاد» درباره اهمیت کسب دانش مخاطب شناسی برای رونق شبکه‌ نمایش خانگی به ما ادامه داد: مخاطب امروز مشکل‌پسند است و ما نباید بی‌اعتنا به ذائقه نمایشی آنها اثری را خلق کنیم.
 

اظهارات حسن فتحی درباره‌ی سرمایه‌گذاری در شبکه نمایش خانگی



وی با تاکید بر اینکه در وهله اول باید درباره مخاطب امروز مطالعه داشته باشیم،افزود: مشکل این است که گاه در مخاطب‌شناسی دچار اشتباه می‌شویم و فراموش می‌کنیم با مخاطبانی سر و کار داریم که با 20 سال پیش فرق کرده است.

فتحی با اشاره به تغییر ذائقه مردم دراستقبال از آثار نمایشی، ادامه داد: مثلاً 20 سال پیش «پهلوانان نمی‌میرند» را ساختم که طرفدار زیادی داشت و زمان پخش آن شهر خالی می‌شد،اما امروز من به عنوان یک کارگردان نباید مسیر 20 سال پیش را بروم. آن دوران تلویزیون دو شبکه داشت و شبکه 3 در حال راه‌اندازی بود و اگر این تصور به من دست دهد که هر چه بسازم مردم می‌بینند، اشتباه است.

این کارگردان درباره جدی گرفتن خواسته‌های روز مخاطب، افزود: مخاطب امروز بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان را می‌بیند و به آخرین فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آمریکا یا کشورهای اروپایی تولید می‌شود، دسترسی دارد و قدرت انتخاب رایگان برایش به وجود آمده است که تمام اینها کار فیلمسازان داخلی را سخت می کند.

وی ادامه داد: مثلا در یک خیابان که یک یا دو گل‌فروشی وجود داشت امروز مجموعه‌ای از فروشگاه‌های گل با جدیدترین متدهای گل‌سازی باز کرده‌اند، در این موقعیت جدید نمی‌توانیم به سبک قدیم گل‌فروشی کنیم.

فتحی با بیان اینکه شبکه نمایش خانگی پتانسیل خوبی گفت: زمانی که تصمیم گرفتیم «شهرزاد» را بسازیم با موانع و دشواری‌های آن آشنا بودیم، می‌دانستیم به اعتماد مردم در شبکه رسانه خانگی خدشه وارد شده‌است.

او درباره راهکارهای جلوگیری از کاهش اعتماد مردم نسبت به شبکه نمایش خانگی، گفت: باید همه احساس مسوولیت کنیم. آن همکار محترم که یک اثر در دست می‌گیرد، فقط نباید به این فکر کند که قرار است از این کاری که می‌سازد، پول در آورد. باید به جذابیت اثرش و رونق بخشی شبکه نمایش خانگی هم فکر کند.

این کارگردان ادامه داد: اگر من و تهیه‌کننده‌ در یک مجموعه کارمان را خوب انجام دهیم و فیلمنامه خوب و با کیفیت تولید کنیم اولین احساسی که به مردم دست می‌دهد، احترام است بنابراین برای آن هزینه می کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در رونق شبکه‌ خانگی، گفت: کشور ما امروز از نظر اقتصادی در شرایطی است که باید حضور بخش خصوصی را در سینما، سریال‌سازی و شبکه خانگی مغتنم بشمارد.

فتحی با تاکید بر جدی گرفتن بخش خصوصی در تولید آثار نمایشی افزود: همه در سینما و تلویزیون توافق دارند که بخش خصوصی باید وارد میدان شود اما در حرف همه متفق‌القول هستیم و پای عمل که میان می‌آید پراکندگی می‌بینیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون در ادامه برگزاری جشنواره هایی مانند «یاس»که به آثار ویدئویی و نمایش خانگی تعلق دارد را مناسب دانست و گفت: تشویق شدن و رقابت در یک عرصه همواره برای فیلمسازان مفید بوده است و جشنواره یاس که هنوز نوپا است قطعا می تواند به افزایش کیفیت آثار این حوزه کمک کند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری مصطفی ابطحی از ۹ تا ۱۳ آبان در استان مازندران برگزار می‌شود.




۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن