تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری درباره بودجه محرم شفاف‌سازی كند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:
شهرداری درباره بودجه محرم شفاف‌سازی كند
نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از عملکرد روابط عمومی شهرداری تهران انتقاد کرد و آن را خنثی‌ترین شکل روابط عمومی دانست. 

به گزارش تيتر شهر، محمدمهدی تندگویان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر تهران با انتقاد از عدم ارائه گزارش از سوی شهرداری درخصوص مسائل فرهنگی و مذهبی که در شهر تهران اجرایی می‌شود، گفت: ما با تخصیص بودجه به مسائل فرهنگی و مذهبی به هیچ عنوان مخالف نیستیم و حتی حمایت بیشتر هم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما مخالف توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی نیستیم و با بی‌برنامگی و عدم وجود نقشه راه مخالف هستیم.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید با ارائه گزارش به صحن شورا به شبهات پیش آمده پایان دهد تا مردم بدانند که چه خدماتی در این خصوص از سوی شهرداری ارائه شده است،گفت: هنوز شهرداری گزارش عملکرد خود در اربعین سال قبل را به شورا نداده و این در حالی است که حالا علیرضا دبیر، رییس کمیسیون بودجه می‌گوید که این گزارش را شهرداری به آنها تحویل داده اما باید این گزارش به سمع و نظر همه می‌رسد.

تندگویان با طرح این سوال که چرا شهرداری عملکرد خود را تشریح نمی‌کند، گفت: باید با ارائه گزارش از سوی شهرداری مردم مطلع شوند تا خدماتی ارائه شوند اکنون شائبه و دروغ‌پردازی در این زمینه شکل نگیرد.

وی با بیان اینکه چرا شهرداری درخصوص انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اربعین و محرم ردیف‌های بودجه از شورای شهر دریافت می‌کند اما در این زمینه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی نمی‌شود، گفت: نه تنها مردم تهران بلکه تمام مردم ایران باید درخصوص عملکرد شهرداری در اربعین و محرم مطلع شوند و فکر نکنند که 5 میلیون تومان برای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده که تنها یک وعده ناهار به زائران داده شود و قطعا با بی‌اطلاعی و ندانستن مردم، اخبار کذب نیز ترویج پیدا می‌کند.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از روابط عمومی شهرداری تهران، آن را خنثی‌ترین شکل روابط عمومی دانست و گفت: در واقع می‌توانیم بگوییم که شهرداری تهران اصلا روابط عمومی ندارد چراکه درخصوص هیچ چیزی موضع مشخصی نمی‌گیرد و نه تایید و نه تکذیب می‌کند.

تندگویان با بیان اینکه در چند ماهه اخیر حجم حملات به شهرداری و اعضای شورای شهر و همچنین فعالیت‌ها صورت می‌گیرد اما روابط عمومی شهرداری تهران سکوت مطلق دارد و تنها به منظره روبه‌رو نگاه می‌کند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، گفت: عدم بیان عملکرد شهرداری از سوی روابط عمومی باعث شده که عمده افراد فکر کنند که شهرداری هیچ کاری انجام نمی‌دهد و این همه سیاه‌نمایی شود اما روابط عمومی نه تایید و نه تکذیب می‌کند و گویا در شرح وظایفش این موضوعات نیست.

وی با اشاره به خنثی بودن روابط عمومی شهرداری تهران گفت: کارهای حاشیه روابط عمومی صددرصد بیشتر است به گونه‌ای که شنیده شده سایت‌های الکی و کانال‌های متفاوت درست شده اما در مورد مسائل مهم‌تر روابط عمومی موضع‌گیری ندارد.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود نماینده شهرداری در جلسات شورای شهر تهران حضور داشته باشد و گزارشی درخصوص عملکرد روابط عمومی شهرداری و همچنین عملکرد شهرداری در مورد مسائل فرهنگی و مذهبی علی‌الخصوص اربعین و محرم ارائه کند، گفت: پیشنهاد می‌شود شورای شهر برای ارائه گزارش درخصوص این موضوعات زمان مشخص کند.

۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن