تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817253966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکنجه حیوان بی پناه به دست نوجوان خنده رو! +فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سریال شکنجه حیوانات بی پناه مقابل لنز دوربین و انتشار فیلم تهیه شده در شبکه‌های اجتماعی قرار نیست پایان بیابد. این را فیلمی نشان می‌دهد که به تازگی منتشر شده و میان کاربران دست به دست می‌شود و انزجار عمومی را به دنبال داشته است.
 

به گزارش «تابناک»، هرچه نگهداری برخی حیوانات و «خانگی» خواندنشان، مخالفانی دارد و گاه به واسطه شماری از این مخالفان، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای برخورد با این افراد در سطح جامعه صورت گرفته، حقوق حیوانات در کشورمان نادیده گرفته شده‌است؛ آنقدر که تنها قانونی که در این باره در دست است، حدود نیم قرن قدمت دارد.
 

نقیصه ای عجیب که ظاهرا قرار است رفع شود چراکه اواخر سال گذشته خبر رسید پیش نویس قانون حمایت از حیوانات به فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی عرضه شده و برخی از نمایندگان این فراکسیون از آن استقبال نموده‌اند. هرچند که اطلاعی از سرنوشت آن در دست نیست و بعضی منتقدان بر این باورند که به بوته فراموشی سپرده شده است.
 

این در حالی است که در نتیجه فقدان قوانینی از این دست، هیچ نهادی خود را متولی برخورد با پدیده های شومی همچون حیوان آزاری نمی‌دارد و تنها شمار اندکی از اخباری که در این باره منشتر می‌شوند، مورد پیگیری قرار می‌گیرند. اخباری که مستندات بخشی شان، فیلم هایی است که حیوان آزاران از اقدامات خود تهیه می‌کنند و در دنیای مجازی منتشر می‌شود.
 

فیلم هایی که نشان از اطمینان این افراد به تحت پیگرد قرار نگرفتنشان دارد و اگر غیر از این بود، احتمالا شاهد انتشار چنین حجمی از فیلم های ثبت شده از حیوان آزاری در کشورمان نبودیم. از فیلم های شکنجه حیوانات گرفته تا اقدامات مهوعی که برخی با حیوان آزاری به قصد تفریح ترتیب می‌دهند.
 

مثل فیلمی که در آن، دو جوان نقاش با پیستوله سگی را که بسته بودند رنگ آمیزی می‌کردند، یا فیلمی که در آن دختر سنگدل گلوی سگ خانگی اش را زیر پا فشار می‌داد و با بستنش، مثل حیوان آزمایشگاهی به جان حیوان بی پناه می‌‌افتاد. یا تصویری از کشیدن کفتارِ بسته شده به خودرو روی آسفالت یا حلق آویز کردن روباه و ده ها فیلم دیگر که همه در ماه های اخیر منتشر شده اند.
 

یا این فیلم که به تازگی منتشر شده و میان کاربران دنیای مجازی دست به دست می‌شود و نقش اول آن، نوجوانی است که طناب دور گردن سگی انداخته و آن گونه که مدعی می‌شود، به دلیل زیان مالی که از جانب این حیوان دیده، سگ بی پناه را مقابل چشم همسالان خود حلق آویز می‌کند.
 

تصویری زشت که نمی‌دانیم چگونه تصویرش کنیم؛ با نسبت دادن مشکل روانی به این نوجوانان یا فقر فرهنگی ایشان؟ با دست انداختن به ضعف آموزشی این نوجوانان که احتمالا دانش آموز هستند و در مسیر تعلیم و تعلم قرار دارند یا کوتاهی مسئولانی که فقدان قوانین حمایت از حیوانات در کشورمان، نتیجه کوتاهی ایشان و اسلافشان به نظر می‌رسد؟
 

هرچه هست، بی شک این نه نخستین بار است که درباره شکنجه حیوانات می‌شنویم و نه متاسفانه آخرین بار آن، مگر آنکه مسئولان تغییری در وضع موجود به وجود آورده و دست کم با پیگیری قاطع چنین اخباری، به حیوان آزاران تلنگر زده و شرایطی به وجود آورند که ایشان با خیال راحت و چهره های خنده رو، موجبات آزار و کشتار حیوانات را فراهم نیاورده و این گونه همه چیز را به سخره نگیرند.

 
نکته: از بابت انتشار این فیلم پوزش می‌خواهیم و تماشای آن را توصیه نمی‌کنیم



 





۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن