تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798655625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ عدد مهم که شاید سرنوشت انتخابات آمریکا را تعیین کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ۵ عدد مهم که شاید سرنوشت انتخابات آمریکا را تعیین کنند
اعداد و ارقام می‌توانند داده‌های خوبی را در اختیارمان قرار دهند تا نمایی کلی و جامع‌تر از آن‌چه در رقابت‌های انتخاباتی امریکا میان نامزدهای حزب جمهوریخواه و دموکرات می‌گذرد را درک نماییم.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- هر‌چه به انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در نوامبر سال جاری نزدیک‌تر می‌شویم اخبار نیز داغ‌تر می‌شوند.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این میان اعداد و ارقام می‌توانند داده‌های خوبی را در اختیارمان قرار دهند تا نمایی کلی و جامع‌تر  از آن‌چه در رقابت‌های انتخاباتی امریکا میان نامزدهای حزب جمهوریخواه و دموکرات می‌گذرد را درک نماییم. 



۵ عدد مهم که شاید سرنوشت انتخابات امریکا را تعیین کند



سایت «پولیتیکو» در این‌باره به پنج عدد مهم این هفته که در ارتباط با انتخابات امریکا هستند اشاره کرده است: 


هیلاری کلینتون با میانگین ۶.۸ درصد جلوتر از ترامپ قرار دارد 


این هفته برای دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان هفته‌ای وحشتناک بود. او در این هفته با نزدیک به ۷ درصد از کلینتون عقب افتاده است؛ میزان اختلافی که در طول ماه‌های گذشه کم‌سابقه بوده است. نظرسنجی جمعه شب گذشته سایت «ریئل کلیر پالتیکس» نشان می‌دهد که وضعیت برای ترامپ بحرانی است. در نظرسنجی هافینگتون پست نیز هیلاری کلینتون با ۷.۹ درصد جلوتر از ترامپ است. ۸۹ درصد از مخاطبان نیویورک تایمز نیز کلینتون را نامزد موفق میدان رقابت دانسته‌اند. صعود محبوبیت کلینتون پس از مناظره اول در اواخر سپتامبر گذشته آغاز شد با این حال، سقوط شدید محبوبیت ترامپ از زمانی بود که ادعاهای جنسی علیه او مربوط به سال‌ها پیش مطرح شدند. 


۵۸ درصد از طرفداران سفیدپوست ترامپ در اوهایو فاقد تخصیلات دانشگاهی هستند 


طبق نظرسنجی ان بی سی و وال استریت ژورنال در اوهایو که به نظر می‌رسد وضعیت ترامپ بهتر از کلینتون است و اکثر هواداران او را سفید‌پوستان فاقد تحصیلات دانشگاهی تشکیل می‌دهند. طبق این نظرسنجی ۵۸ درصد از سفیدپوستان با تحصیلات پایین ترامپ را دوست دارند و ۳۱ درصد از آنان به هیلاری کلینتون گرایش دارند. این در حالیست که نسبت طرفداران کلینتون به ترامپ در میان سفیدپوستان تحصیلکرده در آن ایالت ۴۸ به ۴۲ درصد است. رای‌دهندگان سفیدپوست با تحصیلات پایین یا فاقد تحصیلات نیمی از جمعیت جامعه رای‌دهندگان اوهایو را تشکیل می‌دهند. 



۵ عدد مهم که شاید سرنوشت انتخابات امریکا را تعیین کند



۶۰ درصد از سفیدپوستان دارای مدرک دانشگاهی و تحصیلکرده به‌شدت مایل به مشارکت در انتخابات هستند 

نتایج این هفته نظرسنجی شبکه خبری «فاکس نیوز» نشان می‌دهد که شش نفر از هر ده سفید‌پوست ثبت‌نام‌کرده برای رای‌دهی و دارای مدرک دانشگاهی و تحصیلکرده گفته‌اند که بشدت مایل به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری امسال هستند. با این حال، میزان میل و رغبت سفیدپوستان فاقد تحصیلات دانشگاهی برای مشارکت در انتخابات پایین بوده و این میزان تنها ۴۸ بوده است. در این میان شکاف جنسیتی را نیز می‌توان مشاهده کرد: ۶۰ درصد از مردان سفید پوست با تحصیلات دانشگاهی به شدت مایل به رای دادن بوده‌اند در حالی که تنها ۴۶ درصد از مردان سفید پوست فاقد تحصیلات عالی میل به رای دادن داشته اند. در میان زنان با تحصیلات این میل به رای دادن ۵۹ درصد در حالی که بین زنان بدون تحصیلات ۴۹ درصد بوده است. 


سهم رای‌دهندگان حامی به ترامپ در فیلادلفیا ۳۱ درصد است


نتایج نظرسنجی شبکه خبری «بلومبرگ» نشان می‌دهد که در مناطق حاشیه‌ای فیلادلفیا از جمله دلاور، چستر و مونتگومری کلینتون از ترامپ جلوتر است. با جلب ارای ۵۹ درصد از رای‌دهندگان کلینتون در این مناطق جلوتر افتاده است یعنی ۵ درصد بیش از میزانی که حمایت عمومی از اوباما در سال ۲۰۱۲ میلادی در آن منطقه وجود داشت. با این حال، ترامپ تنها حمایت ۳۱ درصد از رای‌دهندگان را در حومه فیلادلفیا دارد و ۱۳ درصد کمتر از میزان حمایتی است که رامنی در انتخابات پیشین در آن منطقه از آن خود نموده بود. تنها ۲۸ درصد از رای دهندگان در حومه فیلادلفیا علاقمند به رای دادن به نامزد جمهوریخواهان هستند و ۷۰ درصد از ساکنان آن منطقه علیه او می‌باشند. در عوض کلینتون در فیلادلفیا محبوب تر است. ۵۶ درصد او را دوست دارند. 


میزان حمایت از ترامپ در ایالا یوتا ۱۹ درصد است 


به طور تاریخی یوتا یکی از ایالت‌هایی بوده که جمهوریخواهان در آنجا بیش‌ترین نفوذ و محبوبیت را داشته‌اند. در انتخابات سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۷۳ درصد از رای‌دهندگان یوتا به رامنی و در سال ۲۰۰۸ میلادی بیش از ۶۳ درصد از آنان به جان مک کین نامزدهای حزب جمهوریخواه رای دادند اما به نظر می‌رسد اکنون طوفان سیاسی بی‌سابقه‌ای برای اولین بار از سال ۱۹۶۴ میلادی به این سو در میان رای‌دهندگان در آن ایالت به راه افتاده است. نتایج دو نظرسنجی هفته جاری نشان می‌دهند که کلینتون و ترامپ در میان افکار عمومی در یوتا شانه به شانه یکدیگر حرکت می‌کنند. در نظرسنجی دانشگاه «مون ماوث» مشخص شده که تنها ۱۹ درصد از رای دهندگان یوتا علاقمند به رای دادن به ترامپ هستند. بیش از ۷۰ درصد از آنان نه ترامپ را دوست دارند و نه کلینتون و مایل به انتخاب «ایوان مک مولیان» نامزد مستقل هستند که همانند رامنی از فرقه مورمون می‌باشد. گفتنی است که ایالت یوتا یکی از مذهبی‌ترین و محافظه‌کارترین ایالت‌های امریکا است.




۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن