تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803144139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طوفان ملی پوشان گیتی پسند در قزوین / برد سخت تاسیسات و مس، آتش بازی دبیری و یاسین پیشرو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طوفان ملی پوشان گیتی پسند در قزوین / برد سخت تاسیسات و مس، آتش بازی دبیری و یاسین پیشرو
مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برد پرگل گیتی پسند مقابل تیم الوند برتری دبیری ، مس ، تاسیسات و یاسین پیشرو پیگیری شد.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بعد از وقفه طولانی مدت لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی ، هفته پنجم لیگ برتر با برگزاری هفت دیدار اغاز شد که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این دیدارها می خوانیم.

توسعه الوند قزوین ۲ – گیتی پسند اصفهان ۸

گلزنان: امید طالبی و حمید سرخ دان (‌توسعه الوند )،  مهدی جاوید ۵ و مورنو ۳ ( گیتی پسند)

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان که در تمامی چهار دیدار قبلی خود با برد بازی را به اتمام رسانده بود در هفته پنجم هم کار سختی مقابل تیم طرح و توسعه قزوین نداشت. تیم قزوینی که بعد از اعتصاب ۸ بازیکن و مصدومیت حمیدرضا پورجاوید بدون سرمربی شرایط استثنایی را تجربه می کرد در این دیدار حرفی برای گفتن مقابل تیم پرستاره گیتی پسند نداشت و تنها به دفاع مشغول بود. اما شاگردان با تجربه لک که به تازگی بیشتر انها مقام سومی جهان را به ارمغان اورده بودند خیلی زود در همان نیمه اول با هتریک جاوید نسخه تیم میزبان را پیچیدند. در نیمه دوم هرچند طالبی یک گل زد اما به جز دو گل دیگر جاوید رضا لک پدیده جدید تیمش را رو کرد و مورنو با زدن ۳ گل برای رقیبان خط و نشان کشید که میتواند در کنار جاوید و اسماعیل پور و حسن زاده و … هر دروازه ای را با خطر مواجه کند.

دبیری تبریز ۴ – مقاومت البرز صفر

گلزنان : جواد اصغری مقدم۲ و فرهاد فخیم و حمید احمدی (‌دبیری)

تیم فوتسال دبیری تبریز یکی دیگر از مدعیان بود که در هفته پنجم موفق شد در خانه تیم خوب مقاومت را شکست دهد. در این دیدار کرجی ها با هدایت فلاح کمی تبریزی ها را ازار دادند اما تیم با تجربه دبیری با گل مربی خود توانست بر بازی مسلط شود و در ادامه با گلزنی با تجربه های تیم نظیر احمدی و فخیم اختلاف را بالا برده و سه امتیاز شیرین را با چهار گل در خانه حفظ کند. با این برد دبیری با ۹ امتیاز دو رتبه در جدول صعود کرد و مقاومتی ها با یک پله سقوط به رده دوازدهم تنزل پیدا کنند.

دانشگاه ازاد تهران صفر – مس سونگون ورزقان یک

گلزنان : تاینان داسیلوا  (مس )

دیدار تیم های دانشگاه ازاد تهران و مس سونگون ورزقان در ورزشگاه پیامبر اعظم تهران برگزار شد. این دیدار پایاپای در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در اغاز نیمه دوم شاگردان افضل با توصیه های این مربی اصفهانی پای به زمین گذاشتند و توانستند توسط داسیلوای برزیلی به گل برتری و سرنوشت ساز بازی دست یابند. در ادامه شاگردان شمس هرچه زدند به در بسته خورد تا بازی با برتری مس به پایان برسد و دانشگاهی ها همچنان با یک امتیاز در انتهای جدول بمانند.

فرش آرای مشهد صفر – تاسیسات دریایی تهران یک

گلزنان:ابوالقاسم عروجی ( تاسیسات )

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی در مشهد کار سختی پیش رو داشت. در این دیدار شاگردان مرتضایی با استفاده از شرایط میزبانی به دنبال هر سه امتیاز بودند اما ابوالقاسم عروجی بود که با گلزنی برای تیم تاسیسات کار را برای میزبان پیچیده کرد. در حالی که مشهدی ها به فکر جبران نتیجه بودند تیم تاسیسات چشم به ضدحملات دوخته بود و به خوبی تا دقایق پایانی از همان تک گل حفاظت کرد تا در نهایت مانند بازی هفته گذشته مقابل توسعه قزوین با برد حداقلی سه امتیاز بازی را به خانه ببرد.

شهرداری ساوه ۳ – حفاری اهواز ۳

گلزنان: اسحاق سورقانلی و مسلم اولاد قباد و سعید تقی زاده ( شهرداری ساوه ) ، علیرضا بهلولی ۲ و احمد ملاعلی ( حفاری )

در نخستین دیدار هفته پنجم که یک ساعت زودتر از باقی دیدار ها اغاز می شد تیم های فوتسال شهرداری ساوه و حفاری اهواز به تساوی تن دادند. در این دیدار محسن حسن زاده مقابل تیم سابقش انگیزه های خاصی داشت و تیمش موفق شد بازی را بهتر اغاز کرده و از حریف دو بار پیش بیفتد. اما علیرضا بهلولی بازیکن تیم حفاری در دقایقی که تیمش دو بر یک عقب بود درخشید و با زدن دو گل ورق را به سود شاگردان علاسوند برگرداند . در دقایق پایانی شهرداری ها که با حمایت هوادارانشان جان مضاعف داشتند توسط سعید تقی زاده به گل تساوی رسیدند تا این بازی میان دو تیم میانه جدولی با تساوی به پایان برسد.

یاسین پیشرو قم ۵ – آذرخش بندعباس یک

گلزنان: مهران رضاپور۲ و امین مجیدی پور و میثم اینانلو و محمد برزگر ( یاسین پیشرو)، سینا احمدیان پور ( آذرخش )

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در خانه موفق شد حریف نه چندان قدرتمندش را در هم بکوبد. در این دیدار در ورزشگاه شهید حیدریان قم تیم یاسین پیشرو به مصاف تیم اذرخش بند عباس رفت که با کوهی از مشکلات در لیگ برتر حاضر است. یاسینی ها در این دیدار خیلی زود توسط مهران رضا پور از حریف پیش افتادند و توانستند برتری خود را به حریف دیکته کرده و با برتری ۴ گله به رختکن بروند. در نیمه دوم اذرخشی ها کمی با انسجام تر دیده شدند و توانستند فاصله چهار گله بازی را حفظ کنند تا با نتیجه ۵–۱ بازنده به بندرعباس بازگردند.

ارژن شیراز ۴ – شهروند ساری ۴

گلزنان:  سجاد بندی سعدی و رضا جوانبخت و مصطفی رحمانی ۲( ارژن ) ، طاها مرتضوی ۲ و مرتضی عظیمایی و محمدرضا کرد(‌شهروند )

در یکی از مهیج ترین دیدار های این هفته تیم های ارژن و شهروند به تساوی تن دادند. در این دیدار تیم ساروی با هدایت رعدی بازی را عالی اغاز کرد و با زدن سه گل کار شیرازی ها را در خانه خودشان تمام کرد و کمتر کسی می توانست امیدوار باشد تیم کمالی به این دیدار بازگردد. اما با شروع نیمه دوم تیم ارژن بازی را جور دیگری پیش برد و با زدن دو گل دقایق پایانی بازی را بسیار حساس کرد. در دقایق پایانی و در حالی که شیرازی ها برای زدن گل تساوی تلاش می کردند طاها مرتضوی باز هم گلزنی کرد تا اب سردی بر پیکر شیرازی ها باشد اما ورزشکاران دیار حافظ و سعدی نا امید نشدند و با تلاش مضاعف و دو گلی که رحمانی به ثمر رساند موفق شدند کار را به تساوی بکشند تا در این دیدار خانگی بازنده نباشند.




۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن