تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس از سفر عادی شهروندان عربستانی نشانه استیصال آل سعود است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اینکه عربستان سعودی اتباع کشورش را از سفر به ایران منع کرده است، اظهار داشت: این خبر برای ما خبر خوشحال کننده‌ای به شمار می‌رود و نشان دهنده این است که رژیم حاکم بر حجاز در استیصال کامل قرار گرفته است تا آنجائی که حتی از یک سفر نیز می‌ترسند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی یک رژیم از سفر یک شهروند عادی خود هراس دارد، نشان دهنده این است که آن رژیم در نقطه حضیض قرار دارد و ما از این جهت خوشحالیم، بیان کرد: ولی از جهت دیگر ناراحت هستیم که چرا یک رژیم دیکتاتوری بر عربستان حاکم شده است که حتی اجازه نفس کشیدن هم به مردم نمی دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: دولت عربستان اجازه مشارکت مدنی، انتخابات و اجازه سفر را به مردم نمی دهد، ترسم از آن روزی است که اجازه نفس کشیدن را هم به مردم ندهد که همه این موضوعات نشان دهنده استیصال رژیم سعودی است.

وی در خصوص اینکه چرا عربستان اتباع خود را از سفر به 4 کشور ایران، عراق، سوریه و یمن منع کرده است، پاسخ داد:  در آینده تعداد این کشورها اضافه خواهد داشت فکر می کنم از چند روز آینده مصر نیز به لیست کشورهایی که شهروندان عربستانی نمی توانند به آن سفر کنند، اضافه می‌شود که این نشانه انزوای رژیم حاکم بر حجاز است.

حقیقت‌پور گفت: این 4 کشور پایه مقاومت در منطقه هستند و حکام عربستان می‌ترسند که بویی از مقاومت به سرزمین‌های حجاز رسوخ کند، که البته رسوخ کرده است و در آینده‌ای نزدیک گریبان زورگویان حاکم بر حجاز را خواهد گرفت.

۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن