تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817170923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار ژرار دو پاردیو نسبت به آینده فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: ژرار دو پاردیو در حالی که اعلام کرد برای اولین بار دست به قلم برده و زندگینامه خودش را نوشته، گفت کشورش دارد به دیسنی‌لندی برای بیگانه‌ها بدل می‌شود.

به نقل از تلگراف، ستاره سینمای فرانسه می‌گوید کشور زادگاهش در خطر است و ممکن است به سرزمین پنیرهای بد بو و جمعیتی احمق بدل شود.
 

هشدار ژرار دو پاردیو نسبت به آینده فرانسه



این بازیگر ادعا کرده فرانسه دارد به یک تم پارک یا پارک موضوعی از کلیشه‌های طراحی شده به منظور جلب توریست بدل می‌شود و افزود ترجیح می‌دهد شهروندی جهانی باشد تا شهروند فرانسه.

دی پاردوی در گفت‌و گو با روزنامه ایتالیایی کوریر دلا سرا بار دیگر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را که سال ۲۰۱۳ به او پاسپورت روسی داد مورد ستایش قرار داد و از فضایل وی تجلیل کرد.

بازیگر ۶۷ ساله فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز خودش را فرانسوی می‌داند؟ گفت نه من شهروند جهان هستم و فرانسه در خطر است و ممکن است به دیسنی‌لندی برای خارجی‌ها بدل شود و پر از مردم احمقی شود که به فکر شراب و پنیر بدبو هستند تا به توریست‌ها عرضه ‌کنند.  وی افزود: مردم تحت کنترل هستند و دیگر آزادی در این کشور وجود ندارد.

او درباره ایتالیا هم اظهار نظر کرد و گفت: در ایتالیا خوشبختانه شما فرهنگ‌ و هویت‌تان را از دست نداده‌اید زیرا کشوری جوان هستید که توسط گاریبالدی متولد شد.  وی افزود: برخلاف نیمی از اروپا که زیر آتش مهاجران در حال بدل شدن به کشورهای فاشیست هستند، شما دارید راه خودتان را می‌روید.

ژرار دو پاردیو که در روسیه ساکن است، همواره از سیاست‌های پوتین حمایت کرده است. همین مساله عاملی شد که سال پیش اوکراین در جریان درگیری‌های با روسیه ورود این بازیگر به خاک خود را ممنوع کند.

دی پاردیو در این مصاحبه به صنعت سینما نیز چنگ و دندان نشان داد و گفت: سینما دیگر وجود ندارد.

او گفت: یک دنیای سرگرمی وجود دارد و مردمی که توسط آمریکایی‌هایی که دیگر نمی‌دانند دارند به چه زبانی صحبت می‌کنند، ترور شده‌اند.

وی گفت فقط ۱۰ ستاره در صنعت امروز سینمای جهان وجود دارد که همه آمریکایی هستند. فیلم‌ها با جلوه‌های ویژه پر شده‌اند و بقیه فیلم‌ها هم دست و پا می‌زنند تا به زور به حیاتشان ادامه دهند.

دی ‌پاردیو در این مصاحبه اعلام کرد نوشتن یک اتوبیوگرافی را به اتمام رسانده که با عنون «بیگناه» منتشر خواهد شد.

دی پاردیو در ماه فوریه نیز به اسکار تاخته بود و در نشستی خبری در جشنواره فیلم برلین، کلونی و دی‌کاپریو را به باد انتقاد گرفته و هالیوود را یک حباب خوانده بود. او گفته بود: وقتی به اسکار فکر می‌کنم، مثلا به «بازگشته»، باید به آنها بگویم همه اینها لجن معطر است.

ستاره فیلم‌های «۱۹۰۰»، «سیرانو دو برژراک»، «کارت سبز» و «فتح بهشت»، هالیوود را سینمایی غرق در تجمل خواند و گفت زندگی من با «نه» گفتن شروع شد. این زندگی است.

دوپاردیو که در اعتراض به افزایش مالیات‌ها توسط دولت فرانسوا اولاند رییس جمهوری سوسیالیست فرانسه، کشورش را ۳ سال پیش ترک کرد و ملیت روسی گرفت، چندی پیش اعلام کرد هر چه در فرانسه دارد می‌فروشد و می‌رود تا دیگر بخشی از فرانسه نباشد. او از سال ۲۰۱۲ به دلیل دریافت مالیات ۷۵ درصدی از پردرآمدها، کشورش را ترک کرد و اعلام کرد از ۱۴ سالگی کە آغاز بە کار کرد ۱۴۵ میلیون یورو مالیات پرداخت کرده است.

این بازیگر ابتدا در بلژیک ساکن شد و در شهرک نیشن در بلژیک کە ۲۷ درصد ساکنان آن فرانسوی هستند ساکن شد و مدتی در ایتالیا ساکن شد و بعد به بلاروس رفت و سرانجام شهروندی روسیه را گرفت.

دوپاردیو که چندین تاکستان مو در فرانسه دارد و مالک چند رستوران در پاریس هم هست، گفته بود با هزینه‌ای که مالیات مردم صرف آن می‌شود، موافق نیست.




۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن