تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812999880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید نظارت بر تسهیلات دریافتی کارکنان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: جلیل رحیمی در مشهد؛ دبیر فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس اظهار داشت: طرح شفاف‌سازی حقوق مدیران ارشد توسط یکی از نمایندگان تهران نوشته شده که هم‌اکنون در دست بررسی بوده اما هنوز تصویب نشده است.


وی ادامه داد: کلیات این طرح بر این مبناست که بر میزان دریافتی، مزایا و تسهیلات مدیران و تمام کارکنان نظارت بیشتری انجام شده و به نحوی این نظارت‌ها صورت گیرد که دریافت‌ها به‌صورت کامل در موارد قانونی گنجانده شود.

دبیر فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس تصریح کرد: همچنین در این لایحه سقف دریافتی نیز برای مدیران و کارکنان در رده‌های مختلف در نظر گرفته شده که بحث و بررسی در مورد آن در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد، بیان کرد: دولت لایحه‌ای در مورد تسهیل سرمایه‌گذاری در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار داده که جزئیات آن در دست بررسی است. برخی از بندهای این لایحه شامل تأمین تضامین سرمایه‌گذاری و اختیار تملک زمین برای خارجی‌ها در مناطق آزاد بوده که هنوز به تصویب نرسیده و در حال بررسی است.
 




۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن