تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوئنتین تارانتینو جشنواره لومیر را افتتاح می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت آی ‌سینما: کوئنتین تارانتینو فیلمساز سرشناس امریکایی فردا (شنبه) با حضور در لیون فرانسه، هشتمین دوره جشنواره فیلم لومیر را افتتاح می‌کند. طبق اعلام برگزارکنندگان این رویداد سینمایی همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، به درخواست تارانتینو وسترن کلاسیک «بوچ کسیدی و ساندنس کید» ساخته جرج روی هیل با فرمت 35 میلی‌متری برای بیش از پنج هزار تماشاگر به نمایش درخواهد آمد.
 

کوئنتین تارانتینو جشنواره لومیر را افتتاح می‌کند



به گزارش «ورایتی»، تارانتینو همچنین در روز چهارشنبه 12 اکتبر (21 مهر) برای برگزاری مسترکلاس در «اودیتوریوم» لیون حضور خواهد یافت و تیری فره‌مو رییس جشنواره کن به عنوان مجری این جلسه آموزشی سازنده فیلم‌های «سگ‌های انباری» و «هشت نفرت‌انگیز» را همراهی خواهد کرد. فره‌مو به همراه برتران تاورنیه مورخ سینما و فیلمساز فرانسوی برگزاری جشنواره لومیر را به نمایندگی از موسسه لومیر در لیون برعهده دارند. مسترکلاس یاد شده با محوریت سینمای دهه 1970 و آثار محبوب تارانتینو - در مقام یک فیلمساز - برگزار خواهد شد.

از طرف دیگر، تارانتینو برای نمایش 15 فیلم بلند در بخش مرور آثار سینمایی آن دوره با عنوان «1970» برنامه‌ریزی کرده است که با نمایش «بوچ کسیدی و ساندنس کید» نامزد جایزه اسکار در رشته بهترین فیلم آغاز می‌شود و با «داستان عشق»ِ آرتور هیل و «مخمصه» ساخته یرژی اسکولیموفسکی ادامه می‌یابد. «نقطه زابریسکی» ساخته میکل‌آنجلو آنتونیونی نیز از جمله آثاری است که در این بخش روی پرده خواهد رفت.

این اولین‌بار نیست که فیلمساز 53 ساله در جشنواره لومیر به عنوان یکی از محبوب‌ترین رویدادهای سینمایی فرانسه حاضر می‌شود. او پیش از این در سال 2013، جایزه لومیر را از برگزارکنندگان این جشنواره دریافت کرده بود.

به گفته فره‌مو، شعار اصلی جشنواره امسال «فیلم‌های خوب، غذای خوب، دوستان خوب» است تا این رویداد سینمایی را تبدیل به یک مهمانی واقعی کند.




۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن