تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تقدیر اصغر همت در سنگلج تا اعلام اعضای مجمع تماشاخانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از تقدیر اصغر همت در سنگلج تا اعلام اعضای مجمع تماشاخانه‌ها
بنیاد فردوسی با اهدای تندیس «خوان سوم رستم» و یک جلد شاهنامه فردوسی از «اصغر همت» تقدیر کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارشی کوتاه به توضیح مهمترین اتفاقات تئاتری کشور می‌پردازیم:


*تمامی فعالیت‌های مرکز تئاتر مولوی هفته آینده و به مناسبت برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش تعطیل خواهد بود.

همچنین در این هفته، سالن های این مجموعه در حوزه رنگ آمیزی و مسائل فنی به‌سازی خواهند شد.

* با همکاری مشترک شهرداری منطقه ۱۱ تهران، مرکز هنرهای نمایشی و مجموعه تئاتر شهر از روز دوشنبه ۲۶ مهر همزمان با پانزدهمین روز از ماه محرم آیین های عاشورایی و مجالس تعزیه در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان به مجالس شبیه خوانی و آیین های عاشورایی از مناطق مختلف سراسر کشور خواهد بود.

* مراسم چهلمین روز درگذشت داوود رشیدی با حضور هنرمندان  در تئاتر شهر برگزار شد.

* اجرای «پرده‌های عاشورایی» با طراحی داوود بختیاری به مناسبت ماه محرم و صفر در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت.

* «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» نمایشی در ژانر اجتماعی و به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی است که با بازی بهاره رهنما، نگار فرزونده و ایوب آقاخانی از ۱۶ شهریور در تماشاخانه ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه رفته و تا ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ ادامه خواهد یافت که نمایندگان سازمان ملل به تماشای محصول گروه تئاتر پوشه نشستند.

* 12 مهرماه پس از پایان اجرای نمایش «پرتره مرد ریخته» بنیاد فردوسی با اهدای تندیس «خوان سوم رستم» و یک جلد شاهنامه فردوسی از «اصغر همت» ایفاگر نقش «عبدالحسین نوشین» در این نمایش تقدیر کرد.

* نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی تماشاخانه های ایران، سه شنبه سیزدهم مهرماه در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. در این جلسه، مدیران شانزده تماشاخانه عضو انجمن صنفی، نماینده ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل خانه تئاتر حضور داشتند.

*در انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی که شش کاندیدا داشت، شاهین چگینی، خیام وقار کاشانی و داود نامور برگزیده شدند. همچنین محمود یوسفی بازرس صنف شناخته شد.







۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن