تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید و فروش املاک اینترنتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا:
خرید و فروش املاک اینترنتی می شود

سامانه رسمی خرید و فروش اینترنتی املاک قرار است تا پایان امسال رونمایی شود.

حسام عقبایی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با بیان اینکه خرید و فروش اینترنتی امروز یک نیاز است، گفت: این امر اکنون از سوی شرکت های غیردولتی و خصوصی در حال انجام است اما اینکه سامانه ای تحت نظر اتحادیه مشاوران املاک تعریف شده باشد، وجود ندارد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت راهبر و اتاق اصناف ایران قرار است تا در سامانه ثبت کد رهگیری ملک، یک فایلینک و اطلاعات از املاک نیز شامل موقعیت، عکس، قیمت و وضعیت ملک نیز ثبت شود تا مردم بتوانند در این سامانه نسبت به شناسایی ملک مورد نظر خود اقدام کنند و با ارتباط گرفتن با مشاور املاکی که ملک مذکور را فایل کرده خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
عقبایی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی نیست تا مردم برای پیدا کردن و خرید ملک به خیابان ها بروند و وقت خود را تلف کنند بلکه می توانند با ورود به سامانه ثبت کد رهگیری ملک، مورد نظر خود را جست و جو و با مشاور املاک آن ارتباط برقرار کنند.
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک عنوان کرد: اکنون مشابه این خدمات وجود دارد اما هیچ یک زیر نظر اتحادیه مشاوران املاک و اتاق ایران نیست و آنچه که جنبه مدیریت سیستماتیک داشته باشد، تاکنون وجود نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های راه اندازی این خدمات در سامانه فراهم شده است و قرار است تا پایان سال 95 خرید و فروش اینترنتی املاک رونمایی و رسمیت یابد.
[ مشاهده متن کامل خبر خرید و فروش املاک اینترنتی می شود در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]

خرید و فروش املاک اینترنتی می شود






جمعه ، ۱۶مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن