تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان سایت روزنامه صهیونیستی را لغو فیلتر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عربستان سایت روزنامه صهیونیستی را لغو فیلتر کرد
روز نو : عربستان سایت اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست را لغو فیلتر کرده تا عربستانی‌ها بتوانند نسبت به محتوای این روزنامه صهیونیستی اطلاع پیدا کنند.
 
این روزنامه صهیونیستی نوشت، بعد از گذشت سه سال از فیلتر سایت جروزالم پست در مه 2013 این ممنوعیت لغو شده و عربستانی‌ها می‌توانند پیگیر مطالب آن باشند.
 
جروزالم پست می‌گوید، تلاش کرده در راستای پوشش دهی گسترده تحولات مربوط به عربستان و نقش آن در روند صلح خاورمیانه گام بردارد.
 
به نوشته روزنامه مذکور، در سال 2013 ریاض ورود به سایت جروزالم پست را ممنوع کرد. این درحالی بود که زمینه برای دنبال کردن خبرگزاری های دیگر رژیم صهیونیستی برای کاربران عربستانی همچنان فراهم بود.
 
لغو فیلتر  این روزنامه صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که اقدامات عربستان در فیلتر کردن سایت‌های خبری دیگر عربی مانند "العربی الجدید" و روزنامه "الاخبار" لبنان و سایت شبکه "المنار" و غیره ادامه دارد.
 
عربستان و اسرائیل به تازگی تلاش‌هایی را برای نزدیک‌کردن روابط خود آغاز کرده‌اند.

منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن