تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت حسین فریدون از یکی از نمایندگان مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: شکایت حسین فریدون از یکی از نمایندگان مجلس
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: حسین فریدون برادر رییس جمهوری و دستیار ویژه وی شکایتی از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این هیات داشته که این شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است.

محمد جواد جمالی روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: حسین فریدون برادر رییس جمهوری از یکی از نمایندگان شکایتی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان داشته و مدعی شده که این نماینده در صحبت هایش اتهاماتی به وی زده است.

وی با اشاره به این که این شکایت در مجلس دهم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رسیده است، گفت: ما بررسی اولیه در مورد این شکایت را در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انجام داده ایم و در این راستا از نماینده مورد نظر دعوت شده که در جلسه بعدی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یافته و در این موضوع پاسخ دهد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون اگر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشخیص دهد که فرد شاکی نیز باید در هیات حضور یابد و نظراتش را مطرح کند، ما از فرد شاکی نیز برای حضور در هیات دعوت می کنیم.

جمالی تاکید کرد: به دلیل آنکه مجلس شورای اسلامی هفته آینده تعطیل است جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هفته آینده برگزار نمی شود و بررسی این شکایت نیز در جلسات بعدی این هیات پیگیری می شود.



تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - 06 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن