تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814950730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت پدال - امیر دهقان: جاسوسان صنعتی یک دستگاه کوروت ZR1 جدید در حال آزمایش را تعقیب کرده، آن‌را از نزدیک دیده و بهترین و واضح‌ترین تصاویر جاسوسی را از آن گرفته‌اند. هرچند در این نمونه برخلاف تصاویر جاسوسی قبلی بال بزرگ عقبی خودرو وجود ندارد و فقط پایه‌های کوچک آن دیده می‌شود اما گلگیرهای عریض و رینگ‌ها و ترمزهای بزرگ به‌راحتی نشان از یک پله بالاتر از کوروت Z06 دارند.

 
انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید



به نظر می‌رسد این پروتوتایپ ZR1 بسیاری از قسمت‌های بدنهٔ Z06 را قرض گرفته است اما پایه‌های روی قسمت انتهایی آن نشان از وجود یک اسپویلر فوق‌العاده عریض و بزرگ دارند. احتمالاً سیستم خنک‌کنندهٔ خودرو و مجراهای وردی هوای جلوی آن هم تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند و به همین دلیل قسمت جلویی ZR1 به‌شدت استتار شده است.

 
انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید



 
انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید



انتظار می‌رود کوروت ZR1 جدید به نسخه‌ای بروز شده از پیشرانهٔ کنونی 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ کوروت Z06 مجهز باشد که قدرتی بیش از 700 اسب بخار خواهد داشت. همچنین به‌منظور انتقال این نیرو هم انتظار داریم شورلت، ZR1 جدید را با هر دو گیربکس نسخهٔ استاندارد کوروت یعنی 7 سرعتهٔ دستی و 10 سرعتهٔ اتوماتیک ارائه کند.

 
انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید



بااین‌حال به نظر نمی‌رسد دیسک‌های ترمز عظیم آشکار در پروتوتایپ ZR1 و همین‌طور رینگ‌های ستاره شکل 10 پره در نمونه‌های تولیدی ارائه گردند. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که بال عقب حذف‌شده در این نمونه احتمالاً به‌منظور بهبود نیروی داون‌فورس در مواقع موردنیاز به‌صورت الکترونیکی قابل تنظیم خواهد بود.

 
انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید



بنابراین ساخت نسخهٔ قدرتمند ZR1 کاملاً قطعی بوده و به‌زودی به‌عنوان قوی‌ترین عضو خانوادهٔ کوروت C7 معرفی خواهد شد؛ اما تا پیش از معرفی ZR1 جدید C7، عنوان جدیدترین کوروت ZR1 همچنان در اختیار نسل C6 این خودرو خواهد بود که از سال 2009 تا 2013 به فروش رسید. ZR1 C6 مجهز به یک پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ بود که 640 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این در حالی است که کوروت Z06 کنونی قدرتی برابر با 650 اسب بخار دارد یعنی بیشتر از ZR1 نسل قبل؛ بنابراین قطعاً ZR1 جدید به قدرت بسیار بیشتری نیاز خواهد داشت.


انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید

کوروت ZR1 نسل قبل


به‌احتمال بسیار زیاد نسل جدید کوروت ZR1 در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 که در ماه ژانویه (دی) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد و تا پیش از معرفی نسل آیندهٔ کوروت که طبق شایعات اخیر نمونه‌ای موتور وسط خواهد بود، بر روی خط تولید باقی خواهد ماند.


انتشار واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از کوروت ZR1 جدید

کوروت Z06






۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن