تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی "خواب" در سفر بلای جان می‌شود | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: تامین انرژی در سفر بسیار مهم است و این مسئله از طریق خواب جبران می شود اگر در طول سفر خواب شما دچار اختلال شود قطعا سفر شما نیز دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش تراز ، خواب و تامین انرژی یکی از اصلی ترین بخش های زندگی انسان است، به طوری که اگر انسان در خواب دچار اختلال شود زندگی او به نحوی فلج خواهد شد. اختلال خواب در سفر به ویژه در سفرهای خارج از کشور یکی از مهمترین چالش هایی است که یک مسافر با آن می تواند رو به رو شود و اگر نتواند آن را حل تا پایان سفر با نوعی گیجی مواجه خواهد شد. اگر فیلم سینمایی بی خوابی را دیده باشید خواهید دید که نقش اول فیلم که یک پلیس جنایی است برای بررسی یک پرونده به شمال کانادا می رود و در آن جا بی خوابی را تجربه می کند و نزدیک به 5 روز بیدار می ماند این مشکل به راحتی میتواند برای کسانی که به شمال اروپا سفر می کنند پیش بیاید و اگر به شرق آسیا سفر کنید مدام دچار خواب آلودگی خواهید شد و این نشان از بی نظمی ساعت بدن می دهد.

چگونه با کم خوابی کنار بیایم؟

خستگی، سردر گمی و تاخیر در پرواز هواپیما برای مسافران بین المللی بسیار آشنا است. هیچ راه حلی برای تاخیر هواپیما وجود ندارد اما راه حل هایی وجود دارد تا فرد بتواند کمبود خواب را جبران کند و زمانی که به مقصد رسید از هر لحاظ آماده باشد.برخی از مسافران از قرص های خواب آور استفاده می کنند برخی دیگر نیز به چرت زدن راضی می شوند.قبل از سفر کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید که شما را خسته خواهد کرد، پس بعد از قرار گرفتن در جای خود در هواپیما و بستن کمربندها خوابیدن و استراحت کردن بهترین راه است. اگر نتوانستید بخوابید از قرص کمک بگیرید. بعد از خوردن قرص خواب آلود می شوید و میتوانید خواب راحتی حتی تا مقصد داشته باشید. بهبود گردش خون در پا باعث آسودگی شما در خواب خواهد شد، پس چند حرکت کششی داشته باشید تا جریان خون شما به خواب راحت شما کمک کند. در همین حال می توانید قبل از آغاز سفر و تشریفات پرواز مطالعه کنید. مطالعه ذهن را به آرامش می رساند و کمک می کند که شما در زمانی که به ثبات فعالیت رسیدید به خواب خوبی فرو بروید.

ساعت بدن خود را تنظیم کنیم

حداقل دو روز قبل از سفر خوابیدن و بیدار شدنتان را با ساعت مقصدتان هماهنگ کنید. تمامی استانداردهای قبل از سفر را رعایت کنید، مثلا آب کافی بنوشید، در هواپیما گاهی به بهانه ای بلند شده و حرکت کنید، غذای سالم بخورید.در سفرهای بین المللی معمولا ساعت های طولانی در هواپیما خواهید بود و با راه حل های بالا و بعد از تاخیر هواپیما، بدن شما خسته و به خواب راحتی خواهید رفت. بعد از پیاده شدن از هواپیما و اقامت داشتن در هتل، دیگر سعی نکنید که بخوابید، یک دوش بگیرید و به گشت و گذار در اطراف بپردازید و به دیدن مکان های محلی بروید.

حرکتی برای داشتن یک روز ایده آل

کمبود خواب مشکلات شما را در طول سفر تشدید خواهد کرد. خو گرفتن با آب و هوای جدید هم مشکلی دیگر است. اگر به منظور مسابقه ی ورزشی یا چیزی شبیه این به کشوری سفر می کنید حتما چند روز قبل از مسابقه این کار را انجام دهید تا آب و هوای مقصد خو بگیرید و هم کمبود خواب و خستگیتان رفع شود. سعی کنید در طول روز به گردش بروید. غذا در ساعتهای معمول هتل سرو کنید و شب هم زود بخوابید. زود خوابیدن یکی از اصلی ترین شروط سرحالی در روز دوم سفر است. شور و شوق رسیدن به مقصد مانع از خوابیدن خواهد شد لذا اکر می خواهید فردا بسیار سرحالی داشته باشید و روز را با تمام قوا شروع کنید شب را زود بخوابید و صبح زود به رستوران هتل بروید سعی کنید از غذاهای سنگین استفاده نکنید و صبح خود را با میوه و خوراکی های ساده و پر انرژی شروع کنید.


منبع: تیتر شهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 14 مهر 1395 - 14:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن