تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798031731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان 14سال زندگی زیرزمینی قاتل فراری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی، به 14سال زندگی زیرزمینی قاتل فراری محکوم به قصاص نفس، پایان دادند و در یک عملیات هماهنگ پلیسی او را دستگیر کردند.


به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روزگذشته در تشریح ماجرای این پرونده جنایی در گفت وگوی اختصاصی، گفت: پنجم مرداد سال 1381 نزاع خونینی در کوره های آجرپزی روستای گوجگی مشهد رخ داد که طی آن، صاحب کوره به نام «ابراهیم» با ضربات چاقو به قتل رسید و برادر و پسرش نیز به ضرب چاقوی یکی از کارگران کوره مجروح شدند.


سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: با گزارش این حادثه به پلیس، تحقیقات کارآگاهان در این باره آغاز و مشخص شد که کارگر 24ساله ای به نام «حسن» که به اتفاق پدرش در کوره آجرپزی مشغول «خشت زنی» بودند، با یکدیگر بر سر شمارش «خشت ها» درگیر شده اند. در این میان «ابراهیم» (صاحب کوره) «حسن» را به دفتر کارش می برد و او را نصیحت می کند که احترام پدرش را نگه دارد و با او درگیر نشود.


اما هنوز نیم ساعت از این ماجرا  نگذشته بود که دوباره پدر و پسر پس از یک مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر می شوند. این بار هم «ابراهیم» به عنوان میانجی دخالت می کند و از «حسن» می خواهد تا کوره آجرپزی را ترک کند. اما ناگهان «حسن» چاقویی بیرون می کشد و دو ضربه عمیق به شکم و مثانه «ابراهیم» فرود می آورد. فرزند و برادر «ابراهیم» که شاهد این صحنه خونین بودند، به کمک او می شتابند ولی «حسن» آن دو نفر را نیز مجروح می کند و از محل کوره ها می گریزد.


رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با انجام یکسری تحقیقات گسترده در زمان وقوع حادثه، سرنخ هایی از حضور متهم فراری در روستای کاریزک تربت حیدریه به دست می آید و کارآگاهان با کسب نیابت قضایی، به تعقیب متهم می پردازند اما او از آن روستا به مکان نامعلومی گریخته بود.


سرهنگ «رزمخواه» تصریح کرد: در حالی که هنوز تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، این پرونده در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به شواهد، دلایل، اسناد و مدارک موجود، قضات دادگاه وارد رسیدگی شدند و «حسن» (متهم فراری) را به طور غیابی به قصاص نفس محکوم کردند که رأی صادره به شعبه اول اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد.


این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در همین حال، قاضی «زرگر» دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر کرد و کارآگاهان نیز با استفاده از راهنمایی های قاضی باتجربه دستگاه قضایی، اقدامات اطلاعاتی خود را به شیوه ای دیگر ادامه دادند تا این که طی چند روز گذشته، سرنخ های مهمی از حضور قاتل فراری در مشهد به دست آمد.


رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: این گونه بود که رصدهای اطلاعاتی در جاده قدیم قوچان (محل زندگی قاتل) ادامه یافت و روز گذشته محل سکونت وی با استفاده از شگردهای تخصصی و پلیسی شناسایی شد اما او در منزل حضور نداشت. به همین دلیل کارآگاهان با کسب دستوراتی از قاضی «زرگر» و با به دست آوردن شماره تلفن وی، موفق شدند متهم فراری را که به شغل گچ کاری مشغول بود، با یک قرار صوری به بولواردلاوران بکشانند و او را دستگیر کنند.


سرهنگ «حمید رزمخواه» اضافه کرد: قاتل فراری که هم اکنون 38ساله است، برای انجام بازجویی و کشف زوایای پنهان پرونده «جنایت در کوره آجرپزی» در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.


وی گفت: قاتل فراری محکوم به قصاص نفس که با نظارت مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) مورد بازجویی قرار گرفته بود، ابتدا سعی کرد که خود را بی گناه جلوه دهد و عنوان می کرد که کارآگاهان او را به اشتباه دستگیر کرده اند اما مقاومت و اظهارات متناقض وی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و این متهم به نقش خود در درگیری خونین اعتراف کرد.


گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات بیشتر درحالی ادامه دارد که قاتل فراری معترف شد طی 14سال گذشته زندگی زیرزمینی خود را در شهرهای تهران، کرمان، بیرجند و مشهد ادامه داده است.


۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن