تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظر قیمت های باورنکردنی و نام جدیدی برای پرچمدار بعدی شیائومی باشید


واضح آرشیو وب فارسی:شهر سخت افزار:
منتظر قیمت های باورنکردنی و نام جدیدی برای پرچمدار بعدی شیائومی باشید

دیگر زمان آن رسیده که پرچمدار جدید شیائومی نیز از راه برسد و شاهد عرضه این گوشی که تا امروز آن را Mi 5S نامیده ایم باشیم. اما خبرهای جدید احتمالات زیادی را نشان می دهد که شاید این گوشی نام دیگری داشته باشد؛ نامی مانند Mi Note S. علاوه بر این قیمت هایی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده اند که بسیار رویایی و فوق العاده اند.

چندی پیش نیز تیزری نیز برای معرفی یک محصول با علامت “S” منتشر شد که نشان می داد باید به دنبال یک حرف S در ادامه نام این محصول جدید باشیم. اما نکته جالب در مورد نام این محصول این است که چند روز پیش در برد رسانه ای شیائومی در یکی از شبکه های اجتماعی چینی، مدیر حساب کاربری شیائومی در پایخ به سوال یکی از کاربران اعلام کرد که نباید منتظر گوشی با نام Mi 5s باشیم.
خب این احتمال می تواند وجود داشته باشد که شیائومی محصول خود را از سری نوت معرفی کند. زیرا تا به حال مشخصاتی که برای این گوشی لو رفته اند از احتمال استفاده از یک نمایشگر 5.5 تا 5.7 اینچی در آن حکایت داشته اند که می تواند آن را در گروه فبلت ها قرار دهد. اما قبل از اینکه به بررسی این احتمالات در مورد نام این گوشی بپردازیم باید به پستی که در یکی دیگر از شبکه های اجتماعی چینی منتشر شده بپردازیم. در این پست دوباره به قیمت این گوشی اشاره شده که برای مدل 6/64 گیگابایتی آن قیمت 299 دلار پیش بینی شده و برای مدل با 6 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 345 دلار و در نهایت برای مدل با 6 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم قیمت 405 دلار پیش بینی شده که واقعاً بی نظیر و باورنکردنی است.
خوشبختانه با توجه به اطلاعاتی که تا به این لحظه در مورد این ...
[ مشاهده متن کامل خبر منتظر قیمت های باورنکردنی و نام جدیدی برای پرچمدار بعدی شیائومی باشید در شهر سخت افزار ]

منتظر قیمت های باورنکردنی و نام جدیدی برای پرچمدار بعدی شیائومی باشید






سه شنبه ، ۱۳مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهر سخت افزار]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن