تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816962025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل در جریان سرقت مسلحانه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: مردی که در جریان سرقت مسلحانه مرکبات، صاحب باغ را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، بازداشت شد. 

 پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» روز ١٨ بهمن سال گذشته در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با حضور در محل وقوع جنایت که یک باغ مرکبات در روستای «بِن‌جعفر» بود و انجام تحقیقات، اطلاع پیدا کردند صاحب ٤٥‌ساله باغ به نام «محمدعلی» ساعت ٢١ روز ١٧ بهمن با چند نفر که قصد داشتند محصولات باغ را سرقت کنند، درگیر شده و مورد اصابت گلوله سارقان قرار گرفته و جان باخته است.

اعضای خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان کردند چند شب پیش از وقوع جنایت نیز، سارقان اقدام به سرقت مقداری زیادی از محصولات مرکبات باغ کرده بودند و به همین علت مقتول تصمیم به مراقبت از باغ خود گرفت تا مانع از سرقت بقیه میوه‌های باغ شود. زمان حادثه، او با اطلاع از حضور سارقان در باغ با آنها درگیر شد و برخلاف انتظاری که برای فرار سارقان از محل وجود داشت، آنها با محمدعلی درگیر شدند و او را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

 کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول در شرایطی که هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره هویت سارقان و عاملان جنایت وجود نداشت، در پرونده‌ای جداگانه با موضوع «سرقت مسلحانه» موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح به نام‌های «علی. ن» و «حمید. ت» (٢١‌ساله) شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کمری کشف و توقیف شد. با توجه به احتمال ارتکاب جنایت خونین روستای بن‌جعفر با سلاح کشف‌شده از این سارقان، سلاح بررسی شد و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند محمدعلی با همین سلاح به قتل رسیده است.

دو سارق مسلح پس از افشای اطلاعات جدید، ضمن اعتراف صریح به مشارکت در سرقت از باغ مقتول و همچنین حضور در درگیری منجر به جنایت، سرکرده گروه خود به نام «عباس. ن»
(٢٠ ساله) را به ‌عنوان عامل اصلی جنایت معرفی کردند. آنها در اعترافات خود و در تشریح ماجرای درگیری با مقتول و نحوه ارتکاب جنایت از سوی سرکرده خود به کارآگاهان گفتند: «چند شب پیش از جنایت به باغ مقتول رفته و مقدار زیادی از مرکبات را سرقت کرده بودیم. پس از فروش میوه‌ها مجددا تصمیم به سرقت از همان باغ گرفتیم و به همین علت شب پیش از سرقت، مخفیانه به باغ رفتیم و میوه‌ها را چیدیم و آماده بردن کردیم.

فردای آن روز هر سه نفر به باغ رفتیم تا میوه‌های چیده‌شده را بار ماشین کنیم و با خود ببریم که ناگهان شخصی از داخل باغ با یک بیل از میان درخت‌ها بیرون آمد و به سمت ما حمله‌ور شد. چند لحظه‌ای از درگیری ما با این شخص نگذشته بود که ناگهان عباس با سلاح کمری همراه خود گلوله‌ای به سمت مقتول شلیک کرد که او روی زمین افتاد و ما نیز به‌سرعت از محل متواری شدیم».

متهمان درباره متواری‌شدن سرکرده گروه از شهرستان دزفول نیز به کارآگاهان توضیح دادند: «چند روز پس از ماجرا متوجه شدیم آن شخص بر اثر شلیک گلوله فوت شده است. سپس عباس تصمیم به فرار گرفت. او سلاح کمری را به ما دو نفر تحویل داد و خودش متواری شد. ما نیز پس از گذشت مدت کوتاهی، مجددا سرقت‌های خود را آغاز کردیم که پس از چند فقره سرقت دستگیر شدیم و سلاح از مخفیگاه‌مان کشف شد». د

ر ادامه رسیدگی به پرونده، اخبار و اطلاعاتی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دزفول قرار گرفت، مبنی بر اینکه عامل اصلی جنایت به تهران متواری شده است. به همین دلیل مأموران آگاهی دزفول با اخذ نیابت قضائی به پایتخت اعزام شدند و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کردند. با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری «عباس» در دستور کار قرار گرفت. با انجام اقدامات پلیسی، سرانجام مخفیگاه متهم در ساختمانی نیمه‌ساز شناسایی شد.

در تحقیقات نامحسوس از این محل، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند عباس به ‌عنوان کارگر ساختمانی در این محل مشغول به ‌کار شده است. به همین دلیل با اطمینان از حضور متهم در محل و در عملیات مشترک با کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دزفول، «عباس» را ساعت ١٨روز یکشنبه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که او در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در سرقت‌های مسلحانه با دو متهم دستگیر‌شده و همچنین مشارکت در درگیری و همراه داشتن سلاح حین ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به وقوع جنایت در شهرستان دزفول، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان دزفول قرار گرفت».




۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن