تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت مسلحانه برای خوشگذرانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: مردی که برای تهیه هزینه‌های خوشگذرانی خود دست به سرقت مسلحانه می‌زد، دستگیر شد.

 مأموران کلانتری صالحیه کرج بعد از دریافت حکم قضائی از بازپرس کشیک سرقت دادسرای ناحیه ٣٤ تهران برای دستگیری چند بزهکار مخفی‌شده در منزلی واقع در شهرستان صالحیه، وارد عمل شدند و پنج مرد و یک زن جوان را به اتهام سرقت بازداشت کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، یک قبضه برنو، ١٨ عدد تیر جنگی متعلق به سلاح برنو، حدود ١٠ گرم ماده مخدر شیشه، تعدادی شیشه مشروب دست‌‌ساز، یک موتورسیکلت و پراید بدون پلاک کشف و ضبط شد.

همچنین در بررسی بیشتر مشخص شد این سارقان حرفه‌ای در تهران و شهرستان‌های حومه پایتخت با استفاده از سلاح اقدام به سرقت پراید می‌کردند. پس از انتقال متهمان به شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران، آنها منکر سرقت شدند و مدعی بودند برای میهمانی به دعوت صاحبخانه در مخفیگاه حضور داشتند و در حال خوشگذرانی، توسط مأموران دستگیر شدند. تحقیقات درباره این پرونده در جریان بود تا اینکه متهم زن این پرونده لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: من فقط کاوه سردسته باند را می‌شناسم و روزی که دستگیر شدم، برای وصول طلبم به خانه او رفته بودم.

پراید و موتورسیکلتی که در خانه کاوه بود سرقتی است و کاوه برای میهمانی گرفتن آنها را سرقت کرده بود، او قبل از دستگیری هر چند وقت یک‌ بار، دوستان سارقش را دور هم جمع می‌کرد و برای آنها میهمانی می‌گرفت.

پس از کشف این سرنخ و بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمان این پرونده در زمینه سرقت پراید در کلانتری‌های مختلف تهران از جمله ابوذر و بازار پرونده دارند. سرانجام علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران پس از اتمام جلسات بازپرسی از متهمان این پرونده، برای آنها قرار جلب به دادرسی صادر کرد و این سارقان پس از صدور کیفرخواست به‌زودی برای محاکمه در دادگاه حاضر خواهند شد.





۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن