تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814968512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت سالانه سفر ۵ هزار گردشگر کره‌ای به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ثبت سالانه سفر ۵ هزار گردشگر کره‌ای به ایران
معاون اول وزارت فرهنگ و گردشگری کره‌جنوبی گفت: سفر بیش از ۵ هزار گردشگر کره‌ای به ایران در سال ثبت می شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون اول وزیر فرهنگ و گردشگری کره‌جنوبی با ارائه پیشنهاداتی سازنده، فصل جدیدی برای توسعه گردشگری دو کشور ترسیم کردند.

به گزارش ایسنا، مرتضی رحمانی موحد در دیدار با «چانگ کوان جو»، معاون اول وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری جمهوری کره‌جنوبی که به ایران آمده است، توسعه همکاری‌های گردشگری میان دو کشور را زمینه‌ای برای ارتقای سایر حوزه‌های اقتصادی و سیاسی خواند و گفت: پیشنهاد می‌شود در راستای شکوفاییِ ظرفیت‌های موجود و بروزرسانی همکاری‌های پیشین و ایجاد توازن در روابط دو کشور از توانمندی طرف‌های فعال و مطرح در حوزه اقتصادی استفاده شود تا بتوان بر مبنای ارتباطات حاضر، سطح روابط گردشگری دو کشور را گسترش داد و برای ایجاد توازن در تبادل گردشگران فصل نوینی را آغاز کرد.

وی با بیان این که نیاز است برای آشنایی هرچه بیشتر دو کشور تلاش شود، افزود: برگزاری تور آشناسازی برای بخش خصوصی و اصحاب رسانه می‌تواند آغازی تاثیرگذار برای تقویت ارتباطات موجود باشد.

رحمانی موحد ادامه داد: وجود نمایندگی اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در سئول فرصتی مغتنم برای تقویت ارتباطات بخش خصوصی دو کشور و نیز جذب حمایت برای برگزاری رویدادهای مشترک این حوزه همانند اکسپو گردشگری به شمار می‌آید.

معاون گردشگری با بیان اینکه ایران با دارا بودن آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی می‌تواند مقصدی متنوع برای مردم کره‌جنوبی باشد، اظهار کرد: با پیگیری و فعال ساختن ظرفیت‌های موجود بر مبنای بسترهای مساعد، تبادل تجربه بویژه در بخش مدیریت رویدادهای گردشگری (MICE) و تاکید بر امر آموزش و در نهایت تلاش برای ورود به برنامه های اجرایی می توان نتایجی مطلوبی برای توسعه گردشگری میان دو کشور انتظار داشت.

در این دیدار «چانگ کوان جو»، معاون اول وزارت فرهنگ و گردشگری کره‌جنوبی نیز با اشاره به ثبت سالانه سفر بیش از ۵ هزار گردشگر کره‌ای به ایران، گفت: پیشنهاد می‌شود با برنامه‌ریزی به منظور برپایی اکسپو گردشگری، برگزاری تور آشناسازی برای فعالین بخش خصوصی و تقویت اطلاع‌رسانی در شبکه‌های تلویزیونی کره، گام‌های موثری در زمینه آشنایی هرچه بیشتر دو کشور برداشته شود.

وی با بیان این که دولت کره جنوبی، آمادگی کامل برای گسترش همکاری‌ها در بخش گردشگری با ایران را دارد، افزود: وجود پژوهشگاه فرهنگ و گردشگری کره جنوبی نیز فرصت مطلوبی برای تبادل اطلاعات و پژوهش‌های صورت گرفته در این حوزه به شمار می‌آید که با بهره‌مندی از این امکان می‌توان اقدامات مؤثری را به ثمر نشاند.


تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن