تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817701856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی:استقلال در حذفی مدعی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معینی:استقلال در حذفی مدعی است
عضو هیات مدیره استقلال گفت: درباره کسر قراردادها باید در هیات مدیره بحث شود و بعد از آن موضوع را رسانه ای می کنیم.
به گزارش نامه نیوز ، مسعود معینی در خصوص برد مقابل ملوان نوین انزلی اظهار داشت: بازی های حذفی با بازی های لیگ فرق می کند. حذفی یک بازی است و حق اشتباه نداری.در مسابقات جام حذفی بعضی مواقع اتفاقات عجیب و غریب می افتد. مانند حذف استقلال خوزستان یاپرسپولیس مقابل تیم های ضعیف.

وی ادامه داد: پرسپولیس واقعا انتظار نداشت مقابل نماینده شیراز شکست بخورد. اما استقلال با توجه به اینکه فقط دو بازیکن در تیم ملی داشت کادر فنی بازیکنان بیشتری در اختیار داشت و به نوعی دستش بازتر بود. البته من بازی را ندیدم اما آنطور که شنیدم استقلال عملکرد خوبی در این بازی داشته است. استقلال در همان نیمه اول بارش را بست و نیمه دوم با حفظ توپ توانست به مرحله بعدی صعود کند.

معینی ادامه داد: استقلال با توجه به نتایجی که اول فصل گرفته تلاش می کند که از این به بعد در ادامه بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد. مطمئن باشید استقلال با همین رویه در نیم فصل در رتبه های بالا قرار خواهد گرفت. ما امیدوار هستیم همین اتفاق برای تیم بیفتد. تیم های شمالی معمولا همیشه خوب هستند و مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس به نوعی همیشه گربه سیاه هستند. شانس بد ملوان نوین انزلی بود که در همان گام نخست باید با استقلال دیدار می کرد.

وی در این باره که پیش بینی اش از استقلال در رقابت های جام حذفی  چگونه است بیان داشت:مطمئن باشید صد در صد استقلال در جام حذفی مدعی است. شک نداشته باشید که آنها این مسابقات را جدی خواهند گرفت. البته که استقلال در مراحل بعد حریفان سخت تری دارد. ازجمله مس کرمان که هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی دارد. البته این بازی خانگی است و استقلال میتواند به پیروزی برسد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت پورحیدری خاطرنشان کرد: پورحیدری این روزها نیاز دارد که آدم ها به دیدنش بروند. هرچقدر اطرافش شلوغ تر باشد برایش بهتر است. از مردم می خواهم او را دعا کنند. من افتخار می کنم که در کنارش بازی کردم. شاید برایتان جالب باشد گلی که من مقابل نماینده اسرائیل در فینال زدم روی پاس منصور بود.

معینی در خصوص اینکه این روزها بحث کم شدن قرارداد بازیکنان استقلال وجود دارد خاطرنشان کرد: تا جلسه هیات مدیره تشکیل نشود و این موضوع باز نشود در این باره صحبت نمی کنم. ما باید در هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری کنیم. اما این را می گویم تا مساله ای در هیات مدیره مطرح نشود نباید درباره آن صحبت کنیم. این مسائل ابتدا باید در هیات مدیره مطرح شود بعد آن را رسانه ای کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در این دو بازی موفق خواهد شد یا خیر گفت: به نظرم بازی ابکستان و کره مسیر ایران را برای صعود به جام جهانی مشخص خواهد کرد. به خصوص بازی مقابل ازبکستان و کره که خیلی سخت است. امیدوارم تیم ملی بتواند از این دم بازی به سلامت عبور کند.

معینی در پایان در خصوص مصاحبه های وزیر و افشارزاده علیه یکدیگر گفت: در این خصوص اظهارنظر نمی کنم. طرفین باید در این باره تصمیم گیری کنند یا ادامه دهند یا این موضوع را تمام کنند.




منبع: کاپ


۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن