تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مشاعره قرآنی» در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«مشاعره قرآنی» در راه است
«مشاعره قرآنی» در راه است تهیه‌کنند و مجری برنامه «مشاعره» از آغاز پخش سری جدید این برنامه با عنوان «مشاعره قرآنی» خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ اسماعیل آذر اظهار کرد: اکنون حدود دو سال است که گروهی درباره مشاعره قرآنی مطالعه می‌کنند و اتاق فکری هم از هنرمندان و متخصصین حوزه معارف تشکیل شد تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. نهایتاً در آخرین دیداری که با آقای محمد فلاحتیان، پشتیبان مالی برنامه‌های قرآنی داشتیم، قرار شد تدارک این برنامه به شکل جدی صورت بگیرد تا برنامه «مشاعره قرآنی» در شیرین‌ترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن در سال ۹۵ تولید و پخش شود.او با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که محتوا و ساختار برنامه «مشاعره قرآنی» به گونه‌ای باشد که بتواند آیات قرآنی را در سینه مخاطبان جای دهد، ادامه داد: در همین راستا گروه تولید برنامه «مشاعره» در حال برنامه‌ریزی برای طراحی دکور، شرکت‌کنندگان و محتوای برنامه هستیم و کارهای پیش‌تولید برنامه از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود. همچنین باید تمام جوانان مأنوس به شعر و قرآن از سراسر کشور انتخاب شوند و پس از آنکه دوره‌ کارگاه‌های آموزشی را گذراندند، مرحله تولید نیز آغاز می‌شود.آذر با بیان اینکه برنامه «مشاعره» قرار است از شبکه هفت سیما پخش شود، خاطرنشان کرد: برای ساخت برنامه «مشاعره قرآنی» مدیران شبکه هفت سیما از هیچ کمکی مضایقه نکردند و امیدوارم بتوانیم به این رویداد ملی - مذهبی آنگونه که بسزاست جامه عمل بپوشانیم.

منبع: ایسنا


95/7/10 - 13:57 - 2016-10-1 13:57:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن