تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش «عاشورائیان علمداران بصیرت» در سمنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همایش «عاشورائیان علمداران بصیرت» در سمنان برگزار شد
همایش عاشورائیان علمداران بصیرت، با حضور مبلغان و مداحان اهل بیت(ع) شهرستان سمنان در آستانه آغاز ماه محرم در سمنان برگزار شد.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در این آئین در حسینیه جهادیه سمنان گفت: از مجموعه تشکل های مذهبی شهرستان سمنان 108 هیئت مذهبی برادران،34 هیئت مذهبی خواهران، 37 هیئت دانش آموزی، سه هیئت دانشجویی و 9 انجمن اسلامی با بیش 500 مداح در شهرستان سمنان در ایام محرم به سوگواری می پردازند.
حجت الاسلام غلامرضا زاهدی افزود: محرم امسال با زنده نگه داشتن اسلام با شعار «جاودانگی و الگو گرفتن از شهدای مدافع حرم» صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام زاهدی تصریح کرد: تربیت گروه های امر به معروف ونهی از منکر و نظارت کمیته ارزیابی بر فعالیت های مذهبی، امسال مورد تاکید تبلیغات اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه آغاز برنامه های سوگواری باید با تلاوت قرآن آغاز شود، تاکید کرد: پایان برنامه های مداحی و سوگواری نیز تا جای ممکن باید تا ساعت 23 به اتمام برسد.
حجت الاسلام زاهدی خاطرنشان کرد: مشارکت هر چه بیشتر مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 که به عنوان ضرورت کشور در حال اجراست، در این ایام باید توسط مبلغان و سخنرانان اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به اینکه باید در تمام مسایل مراقب دسیسه های دشمن بود، تاکید کرد: باید در تمام ابعاد مراقبت شود تا جریان عزاداری ها به سمت وسویی نرود که خواسته دشمن است.
وی، با اشاره به اینکه برای برگزاری آئین های عزاداری حسینی در 13 خانه در شهرستان سمنان مجوز داده شده است، گفت: این خانه ها مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده اند.
وی، از روحانیان خواست تا با مطرح کردن اجر و ثواب انجام کارهای خیر، به معرفی انجمن های خیریه بپردازند تا برای حمایت از قشرآسیب پذیر جامعه به وسیله خیران در این مجالس کمک شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: یکی از محورهای سخنرانی های مبلغان برای رونق اشتغال و کسب و کار در جامعه، باید توصیه به استفاده از کالای ایرانی و استفاده نکردن از کالای خارجی باشد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان نیز در این آئین گفت: درمحرم امسال تغذیه واسکان 10 هزار نفر در نجف اشرف و 10 هزار نفر در کربلا به عهده استان سمنان است.
رمضانعلی حلوایی تاکید کرد: استان سمنان در خدمات رسانی به زائران در سال گذشته شاخص بوده است.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان افزود: هم اکنون نیز 50 نفر از نیروهای متخصص استان در نجف اشرف و حرم حضرت علی(ع) در حال انجام انجام خدمات فنی هستند.
تعدادی از فرماندهان و نیروهای انتظامی راهور، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر سمنان، به همراه جمعی از مداحان و مبلغان شهرستان سمنان در این آئین حضور داشتند.




تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن