تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814968571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاليباف: جدايي ري از تهران باعث محروميت مردم از امكانات می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاليباف: جدايي ري از تهران باعث محروميت مردم از امكانات می‌شود
نتيجه جدايي ري از تهران آن مي‌شود كه مردم شهر ري از امكانات زير‌ساختي كه هم اكنون از سوي شهرداري تهران فراهم مي‌شود، محروم خواهند شد.
شهردار تهران در نشست صميمانه با دبيران شوراياري و مديران محلات منطقه 20 گفت: هم اكنون در شهرري فرمانداري ويژه وجود دارد و اگر دولت بخواهد پولي براي ري پرداخت كند، ما به عنوان شهرداري تهران ممانعت نمي‌كنيم. اگر شهرري فرمانداري نداشت، ممكن بود بگوييم دولت پس از تشكيل فرمانداري به ري كمك خواهد كرد اما در حال حاضر ري داراي فرمانداري ويژه است، با اين وجود چرا پول نمي‌دهند؟ وي ادامه داد: نتيجه جدايي ري از تهران آن مي‌شود كه مردم شهر ري از امكانات زير‌ساختي كه هم اكنون از سوي شهرداري تهران فراهم مي‌شود نيز محروم خواهند شد.  محمدباقر قاليباف گفت: آسيب‌هاي اجتماعي ريشه در فقر دارد.

ممكن است در يك نگاه كلي بگوييم اقتصاد كشور داراي ايراد است و بيكاري باعث اعتياد مي‌شود، اما وظيفه اسلامي، انساني و جوانمردي ما نيز حكم مي‌كنم كه هر كاري در اين زمينه از دست ما بر مي‌آيد، به سهم خودمان انجام دهيم. هم اكنون در تهران و اطراف شهر خانواده‌هايي را داريم كه در حداقل‌هاي زندگي دچار مشكل هستند، در اين زمينه مي‌توانيم در گام نخست نسبت به اطعام آنها اقدام كنيم تا در مرحله بعدي دولت نسبت به حل مشكل اشتغال آنها اقدام كند.  وي افزود: پروژه‌هايي همچون احداث پل تقي‌آباد، مجموعه فرهنگي طغرل و خط 6 مترو از سوي شهرداري تهران در ماه‌هاي آتي با جديت پيگيري مي‌شود‌.




تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن