تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798507320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک فیلم ایرانی در بخش رقابتی جشنواره توکیو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت آی ‌سینما: برگزارکنندگان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از فهرست کامل 16 اثر راه یافته به بخش رقابتی رونمایی کردند که از این میان، مي‌توان به فیلم «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب به عنوان نماینده ایران اشاره کرد. دوره جدید جشنواره توکیو از 25 اکتبر (چهارم آبان) با نمایش درام زندگینامه‌ای «فلورنس فاستر جنکینز» با بازی مریل استریپ افتتاح می‌شود و سوم نوامبر (13 آبان) با فیلم «ساتوشی: گامی به سوی فردا» ساخته یوشی‌تاکا موری به کار خود پایان می‌دهد.
 

یک فیلم ایرانی در بخش رقابتی جشنواره توکیو



به گزارش وبسایت رسمی جشنواره توکیو، امسال در مجموع 1502 عنوان فیلم از 98 کشور دنیا برای شرکت در این رویداد سینمایی به دفتر جشنواره ارسال شده‌اند که از این میان، مجموعا 16 فیلم به بخش رقابتی دوره بیست و نهم راه یافته‌اند.

فیلم «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب به عنوان نماینده ایران با فیلم‌هایی از کشورهای روسیه، ترکیه، آلمان، فیلیپین، ژاپن، چین، فرانسه، کرواسی، امریکا، هنگ‌کنگ، برزیل و سوئد برای کسب جایزه اصلی جشنواره به رقابت می‌پردازد. جدیدترین ساخته عبدالوهاب اولین‌بار در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و حالا اولین حضور بین‌المللی خود را در بخش رقابتی جشنواره توکیو تجربه می‌کند. داستان «به دنیا آمدن» با بازی هدایت هاشمی، الهام کردا و بهناز جعفری روایتگر ماجرای زن و شوهری است که در آستانه میانسالی در ادامه مسیر زندگی‌شان با یکدیگر به مشکل برمی‌خورند.

از دیگر فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی این دوره می‌توان به درام «شکوفایی دیروز» (فیلیپین) ساخته جون رابلز، درام جنگی «آقای مشکلی نیست» (چین) به کارگردانی می فنگ و کمدی «بابایی پوست بیانداز» (هنگ‌کنگ/چین) ساخته روی سزتو اشاره کرد. همچنین تنها نماینده ایالات متحده در بخش رقابتی جشنواره امسال، کمدی «ولگردها» ساخته آدام لئون است که به‌تازگی در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفته است. «دختران ژاپنی هرگز نمی‌میرند» ساخته دایگو ماتسوی و «زن برفی» به کارگردانی کی‌کی سوگینو از جمله تولیدات سینمای ژاپن هستند که در بخش رقابتی دوره بیست‌ونهم حضور دارند.

به علاوه، فیلم «دنیای بزرگ بزرگ» ساخته رها اردم فیلمساز ترک که جایزه ویژه هیات داوران را در بخش افق‌های ونیز به خود اختصاص داد، به همراه درام «دلال» ساخته آدرین سیتارو کارگردان رومانیایی که اخیرا در تورنتو روی پرده رفت، از دیگر فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره توکیو 2016 هستند.

هیات داوران این بخش به ریاست ژان ژاک بنکس فیلمساز فرانسوی و با حضور مابل چئونگ کارگردان هنگ‌کنگی، نیکول راکلین تهیه‌کننده امریکایی، والریو ماستاندرئا بازیگر ایتالیایی و هیده‌یوکی هیرایاما کارگردان ژاپنی به عنوان اعضای این هیات، فیلم‌های بخش رقابتی را داوری خواهند کرد.

همچنین فیلم «76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف‌الله صمدیان که اولین‌بار در مراسم بزرگداشت فیلمساز نامدار و تازه درگذشته ایران در جشنواره ونیز روی پرده رفت، به زودی در بخش «تمرکز جهان» جشنواره فیلم توکیو به نمایش درخواهد آمد. فیلم کوتاه 16 دقیقه‌ای «مرا به خانه ببر» از ساخته‌های کیارستمی - که جنوب ایتالیا را به تصویر کشیده - نیز در کنار فیلم صمدیان روی پرده خواهد رفت.




۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن