تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817207392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل همسر به دلیل گرفتن طلاق غیابی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: مردی که بعد از آتش‌زدن و کشتن همسرش از ارومیه به تهران گریخته بود در بازجویی‌ها طلاق غیابی را انگیزه این جنایت عنوان کرد.

مأموران کلانتری هفت‌چنار ساعت ٩ صبح روز دوشنبه حین گشت‌زنی در خیابان گلستانی به فردی حدودا ٤٠ساله مظنون برخوردند و در بازرسی اولیه از او موفق به کشف یک قبضه چاقو و یک رشته گردنبند دخترانه شدند.  متهم، به‌ نام رامین، پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری» به دستور مقام قضائی دادسرای ناحیه ٣٤ تهران برای تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

همزمان با ثبت مشخصات متهم دستگیرشده در سیستم جامع پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان اداره دهم با بررسی سوابق متهمان به قتل متواری، اطلاع پیدا کردند جنایتی خانوادگی در شهرستان ارومیه به وقوع پیوسته که مشخصات عامل فراری آن جنایت با مشخصات ظاهری فرد دستگیرشده به اتهام زورگیری در خیابان گلستانی یکسان است. به همین دلیل ضمن هماهنگی با معاونت مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی و اخذ دستور از بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ٢٧، این شخص برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی و با احزار دقیق هویت متهم، اطمینان پیدا کردند فرد دستگیرشده در خیابان گلستانی، همان متهم متواری‌شده از شهرستان ارومیه است که پس از آتش‌زدن همسر ٢٤ساله‌اش، به نام شیوا، از محل جنایت گریخته و به تهران آمده است.
متهم پس از شناسایی دقیق از سوی کارآگاهان به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و درباره انگیزه قتل همسرش گفت: «همسرم بدون اطلاع من و درحالی‌که من از حدود چهار ماه پیش در تهران مشغول مسافرکشی هستم، به صورت غیابی حکم طلاق گرفت». متهم درخصوص نحوه اطلاع از طلاق همسرش نیز به کارآگاهان گفت: «اواخر مهرماه در خیابان در حال مسافرکشی بودم که متوجه آمدن یک پیام از سوی همسرم شدم.

زمانی‌که پیغام را باز کردم، با تصویر حکم طلاق غیابی روبه‌رو شدم که در آن آمده بود همسرم به صورت غیابی از من طلاق گرفته است». متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «شبانه به سمت ارومیه حرکت کردم. صبح روز پنجشنبه اول مهر، به منزل پدر همسرم رسیدم. ابتدا پدر همسرم جلوی در خانه آمد و در ادامه، همسرم نیز به دنبالش مقابل در خانه آمد. شیوا با نشان‌دادن برگه حکم دادگاه گفت از من طلاق گرفته و دیگر حاضر به ادامه زندگی با من نیست».

متهم درباره زمان ارتکاب جنایت نیز به کارآگاهان گفت:‌ «دو روز در ارومیه ماندم تا شاید با صحبت‌کردن با شیوا و همچنین درخواست کمک از بستگان و دوستان، او را به زندگی با خودم بازگردانم اما متأسفانه وی حاضر به ادامه زندگی با من نبود تا اینکه روز سوم مهر پس از تهیه ظرف حاوی بنزین و قراردادن آن در صندوق عقب ماشین خود به سمت منزل پدر همسرم حرکت کردم». متهم در ادامه گفت: «ساعت ١٢:٣٠ روز حادثه، همسرم را با خودروی پژو ٢٠٦ که قبلا برایش خریده بودم، مقابل خانه پدرش دیدم.

 از ماشین پیاده شدم و با او صحبت کردم، اما صحبت‌های ما به درگیری لفظی کشیده شد. در این موقع سراغ ظرف حاوی بنزین رفتم و مقداری از آن را روی دستان خود ریختم که ناگهان همسرم ظرف حاوی بنزین را از من گرفت و باقی بنزین را روی خودش ریخت. در همین لحظه با روشن‌کردن فندک قصد آتش‌زدن هر دو نفرمان را داشتم که ناگهان لباس‌های همسرم شعله‌ور شد و او با همان وضعیت به خیابان دوید.

من نیز از ناحیه دست چپ دچار سوختگی شدم. بسیار ترسیده بودم و به سرعت محل را ترک کردم. از ترس دستگیری و برخورد با خانواده همسرم از ارومیه خارج شدم و به شهرستان سلماس رفتم. پس از انجام دادن اقدامات درمانی روی دست خود، به تهران آمدم. در این مدت بلامکان بودم تا اینکه در نهایت زمانی‌که قصد خرید نان داشتم مأموران در خیابان دستگیرم کردند».

متهم درباره رشته زنجیر طلای دخترانه کشف‌شده نیز به کارآگاهان گفت: «رشته زنجیر طلا متعلق به دختر هشت ساله‌ام، عسل است که درحال‌حاضر نزد خانواده‌ام نگهداری می‌شود». سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با شناسایی عامل جنایت شهرستان ارومیه و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، متهم برای صدور قرار قانونی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ٢٧ تهران اعزام شد که ضمن صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضائی و با توجه به ارتکاب جنایت در شهرستان ارومیه، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ارومیه قرار گرفت».




۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن