تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804788335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تصویب نهایی طرح منطقه آزاد اینچه برون در مجلس - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: استاندار گلستان نسبت به تصویب نهایی طرح منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون در مجلس دهم ابراز امیدواری کرد. به گزارش ایسنا، حسن صادقلو در آیین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اضافه کرد: در مدت سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید تنها در استان گلستان 5000  طرح در حوزه های مختلف، افتتاح و عملیات اجرایی 496 طرح، آغاز و 32 هزار میلیارد ریال درحوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است.

وی با ابراز امیدواری جهت تصویب نهایی طرح منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون در مجلس دهم، اضافه کرد: تصویب این طرح، از ظرفیت های بزرگ برای توسعه و رونق اقتصادی و تجاری گلستان و گنبدکاووس است. با احداث جاده نفت که فاصله گنبدکاووس با مرز اینچه برون را به 40 کیلومتر کاهش می دهد، این شهرستان در متن منطقه آزاد تجاری قرار خواهد گرفت و بخش اعظم عواید راه اندازی این منطقه نیز به گنبدکاووس می رسد.

صادقلو با مثبت و قابل قبول ارزیابی کردن عملکرد فرماندار قبلی گنبدکاووس، یادآور شد: این شهرستان، جایگاه و ظرفیت های بسیاری درحوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دارد که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد. اگر ظرفیت های گنبدکاووس در کنار سه عامل همگرایی، توسعه و توجه مورد اهتمام ویژه مدیران قرار گیرد، توسعه منطقه تضمین خواهد بود، ضمن اینکه برای تحقق این عوامل داشتن برنامه عملیاتی یک الزام است.

استاندارگلستان، تشکیل شورای راهبردی و اتاق فکر برای استفاده از نظرات بزرگان و صاحبنظران، پیگیری اجرایی شدن بیمارستان 800 تختخوابی، حمایت از خط تولید و مونتاژ اتوبوس، توجه به صنعت تولیدات گلخانه ای، توجه به ظرفیت های گردشگری، پیگیری تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب شهری، توجه به نهضت آسفالت محورهای روستایی و جاده های بین مزارع، توسعه روستایی، راه اندازی پارک علم و فناوری و توجه به ورزش قهرمانی را از اولویت های توسعه گنبدکاووس برشمرد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری این طرح ها از سوی فرماندار ویژه این شهرستان تاکید کرد.

صادقلو یادآور شد: شرایط آب و هوایی گنبدکاووس زمینه را برای توسعه صنعت تولید محصولات گلخانه‌ای فراهم کرده است و در این ارتباط شب گذشته قرارداد راهاندازی واحدهای گلخانه ای در سطح 204 هکتار با مشارکت 80 درصدی سرمایه گذار خارجی در این شهرستان امضا شد.

در این جلسه که ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، فرمانداران و بخشداران شرق استان گلستان، برخی مدیران کل، مدیران دستگاه های اجرایی و اداری و بزرگان و معتمدان منطقه حضور داشتند، ضمن قدردانی از خدمات محمد حمیدی، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی برای این سمت معرفی شد. کریمی پیش از این به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مشغول به خدمت بود و نیز مسوولیت های مختلفی در استانداری و آموزش و پرورش گلستان داشته است.
انتهای پیام


یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن