تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812981422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پایش سلامت جانبازان در قم اجرا می‌شود - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
طرح پایش جانبازان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طرح پایش سلامت 306 جانباز استان قم در طول سال به صورت مداوم انجام می شود. به گزارش ایسنا، سردار سید جواد هاشمی افزود: اجرای طرح پایش سلامت اقدامی در راستای پیشگیری و درمان جانبازان است و این طرح همچنین برای والدین معظم شهدا و همسران شهدا نیز اجرا می شود.
وی ادامه داد: جانبازان اعصاب و روان با مجروحیت های حاد و متوسط 113 نفر هستند که پایش سلامت این عزیزان با انجام آزمایش از کلیه افراد تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: جانبازان شیمیایی نیز بنا بر نیاز به صورت دوره ای در فواصل سه تا شش ماه مورد معاینه پزشک پایش قرار گرفته و در صورت لزوم این دوره‌ها به یک ماه نیز تقلیل پیدا می کند. وی اضافه کرد: هم اکنون جانبازان شیمیایی تحت پوشش طرح پایش سلامت147 نفر در استان قم هستند.
وی از دیگر جانبازان تحت پوشش پایش سلامت را جانبازان 70 درصد به ویژه جانبازان نخاعی ذکر کرد و افزود: 46 جانباز نخاعی هم اکنون تحت پوشش این طرح هستند و  انجام معاینات و درمان این عزیزان در صورت عدم امکان حضور ایشان در مطب پزشکان در منزل انجام می شود.
اتمام پیام
 


چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن