تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان برابر نظام اسلامی ایستاده‌اند تا غدیر پیاده نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دشمنان برابر نظام اسلامی ایستاده‌اند تا غدیر پیاده نشود مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: امروز پیاده‌سازی خطبه غدیر وظیفه‌ای قرآنی است و دشمنان برابر نظام اسلامی ایستاده‌اند تا غدیر پیاده نشود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور ساعت 08:28

خبرگزاری پانا+دشمنان برابر نظام اسلامی ایستاده‌اند تا غدیر پیاده نشود

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد، در آستانه عید سعید غدیرخم اظهار داشت: عید سعید غدیرخم، عید بزرگ ولایت و امامت است.
وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) ظرف مدت 25 سال خیلی تلاش کردند تا امت متفرق را به سوی وحدت سوق دهند؛ پیامبر گرامی اسلام(ص) از اعرابی که کسی آن‌ها را به حساب نمی‌آورد، الگو ساخت.
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با تأکید بر اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) به خاطر ادامه این راه آمدند و حضرت علی(ع) را از جانب خداوند متعال به‌عنوان امام بعد از خود برای امت اسلامی معرفی کردند تا این خط ادامه پیدا کند، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌دانستند که اگر غیر از علی(ع)، کسی اداره امور را در دست بگیرد، جامعه اسلامی از مسیر حیات‌بخش اسلام دور خواهد شد.
مهدی‌نژاد با بیان اینکه متأسفانه یهود و منافقین و افرادی که دنبال ثروت و قدرت بودند، را در سقیفه بنی‌ساعده جمع کردند تا توطئه کنند، تصریح کرد: این افراد از همان لحظه مسیر را به انحراف کشاندند.
وی ادامه داد: امامی که خداوند متعال او را نصب و جانشین آخرین پیامبر(ص) خود معرفی کرده بود و پیامبر اسلام(ص) در غدیر با خطبه دل‌نشین خود، علی(ع) را معرفی کرد، خانه‌نشین کردند و کسانی که در دین‌داری‌شان مشکل وجود داشت، امور را در دست گرفتند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با تأکید بر اینکه معتقدیم اگر آنچه در غدیر اتفاق افتاد پیاده می‌شد، امروز شاهد تفرقه و خون‌ریزی‌ها و سلطه استکبار بر جهان اسلام و قتل و غارت مسلمین نبودیم، اضافه کرد: برخی معاندان اسلام، غدیر را به انحراف کشاندند.
مهدی‌نژاد با بیان اینکه امروز اگر دنبال این هستیم که دستورات خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام(ص) پیاده شود، باید آنچه خداوند منان در غدیر خم دستور دادند، در اذهان ما عملی و پیاده شود، گفت: امروز نیز سقیفه بنی‌ساعده آن زمان، بعد از هزار و 400 سال شکل گرفته است؛ همان منافقین، یهود و کفار اکنون برابر نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند تا غدیر پیاده نشود.
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: اگر غدیر در زمان ما پیاده شود، وحدت بین بلاد اسلامی جایی برای استکبار در منطقه نمی‌گذارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن