تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816182644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نقاشی «هست شب» در گالری اثر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: هنرآنلاین: ایمان افسریان در هشتمین نمایشگاه انفرادی اش دست مخاطب را می گیرد و به دل شب در کوچه پس کوچه های شهر می برد.


˝هست شب ˝ در گالری اثر



 "هست شب" ، عنوان این نمایشگاه است که جمعه دوم مهر در گالری اثر آغاز به کار می‌کند؛ این بار افسریان پا از محیط های بسته بیرون می گذارد و در شامگاهان، شهر را لبریز از سکوت و مالامال از فرصت کشف و شهود بر روی بوم تصویر کرده است.

او آذر ماه 1392 با نمایشگاه ˝بر بساطی که بساطی نیست" با مخاطبانش در همین گالری اثر دیدار کرده بود و اینک حرف های تازه تری برای گفتن دارد.

گویا در این نمایشگاه هشت نقاشی رنگ و روغن در ابعاد بزرگ مخاطب را به دل شب هایی پر رمز و راز می برد که پر از اوهام و خیال است.

افسریان که از سال 1382 تاکنون مسئولیت مدیریت هنری فصلنامه "حرفه: هنرمند" را برعهده دارد در بوم‌های نقاشی‌هایش نوعی گرامیداشت توامان با حسی غربتی غریب برای اشیاء یا حتی گوشه‌ای از مکان‌های از یاد رفته بازتاب می‌دهد که روزگاری ارج و قربی داشتند و امروز دیگر از روزگاران باشکوه خود فاصله بسیار دارند؛ این بار یک ساختمان قدیمی، یک چراغ برق... گمشده در شهر و ناپیدا در شب، بازگو کننده نوستالژهایی ست که در قاب افسریان جان می‌گیرند.

شاید در نگاه نخست سبک نقاشی او را شبیه هایپر رئالیست‌ها بدانند، نوعی نقاشی عکس گونه اما او با انتخاب زوایای دکوپاژ شده یا چیدمان خاص اشیاء به آثارش بار مفهومی ویژه ای علاوه می‌کند که می‌توان از آنها دریافت هایی فراتر از سبک هایپر رئالیست ها داشت . ابزار او در این راستا علاوه بر انتخاب‌های هوشمندانه ،نور و سایه است،آفتاب‌های کم جان و بی رمق و سایه‌های نموری که گاه به تاریکی هم می‌گرایند.

ایمان افسریان متولد 1353 تهران است او که کارشناسی ارشد تصویر سازی اخذ نموده در دو دهه گذشته در ایران و گالری و مراکز فرهنگی معتبر نظیر آراریو نیویورک ،واتر هاوس اند واو لندن،ارنست هیگلروین ،دوسالانه هنر آسیا تایپه ،موزا نتورم فرانکفورت ،خانه هنرمندان مسکو و نیز آرت فرهای لندن و استامبول و... به معرض تماشا درآمده است.

"هست شب " ساعت 16 روز جمعه دوم مهرماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، روبروی خانه هنرمندان، شماره 16 افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مهرماه، یکشنبه تا جمعه از این نمایشگاه دیدن کنند.





۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن