تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812974378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف لاشه خرس قهوه ای در روز عید غدیر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: شکارچیان غیرمجاز به همراه لاشه یک قلاده خرس قهوای در کجور نوشهر دستگیر شدند .

 
روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد که این شکارچیان ساعت 22 سه شنبه شب پس از چندین ساعت تعقیب و کنترل به دام ماموران افتادند.
 

بر اساس این گزارش ، عزیمت این شکارچیان به جنگل های منطقه فیروزآباد کجور در روز عید غدیر توسط مردم به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر اطلاع داده شد.

فیروزآباد در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی واقع است .

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر هم بلافاصله به تعقیب شکارچیان غیرمجاز پرداختند و بعد از تعقیب و گریز فراوان و انتظار چند ساعتی ، در نهایت ساعت 22 شب گذشته با دریافت حکم قضایی اقدام به بازدید خودروی آنان کردند که پس از کشف لاشه یک قلاده خرس ، آنان را دستگیر و به کلانتری شهر پول تحویل دادند.

خرس قهوه ای از جانوران وحشی حمایت شده است و بر اساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست ضرر و زیان هر قلاده خرس 500 میلیون ریال تعنین شده است .

سال 90 نیز شکارچی یا شکارچیان یک قلاده خرس قهوه ای را در کجور نوشهر سلاخی کرده بودند .





۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن