تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814606462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شریعتمداری: برجام خسارت محض بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان بعدازظهر امروز در همایش«خسارت محض» که در حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا را از جایگاه شیطان بزرگ پائین آورده و به جای رقیب سیاسی نشاندند، گفت: شیطان اگر به جای یک رقیب نشست می توان با آن مذاکره کرد و به مذاکره هم دلخوش بود.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در برخورد با ما از ترفند غرق مصنوعی استفاده می کند، خاطرنشان کرد: غرق مصنوعی حالتی است که احساس غرق شدن وجود دارد ولی غرق شدن نیست، اگر ما را به این حالت بیاندازند و دستاویز همانی باشد که خودشان می خواهند گام به گام به سوی هلاکت پیش می رویم.

شریعتمداری با بیان اینکه برجام دستاویز غرب برای ما بود، گفت: نهایت دستاورد برجام هیچ بود و کاش فقط دستاوردش هیچ بود که خسارت محض برای ما داشت.

این فعال رسانه ای اصولگرا با بیان اینکه امروز می گویند سایه جنگ را از سر شما کم کردیم، تصریح کرد: آمریکا از سال 2009 رسما اعلام کرده که وارد جنگ نمی شود یعنی چه که می گویند ما سایه جنگ را از سر مردم دور کردیم؟

وی افزود: دستاوردها کم کم از میدان قابل ارزیابی بیرون رفته و به میدان هایی که قابل ارزیابی نیست می رود. مثل اینکه می گویند عزت آوردیم و سایه جنگ کوتاه شد؛ اگر حضور رزمندگان نبود سایه جنگ از سر ما کوتاه نمی شد.

مدیرمسئول کیهان عنوان کرد: وقتی برجام را تحلیل می کنند، می بینیم دستاوردهایی که قرار بود به آن برسیم حاصل نشد دو راه داریم یا برگردیم یا ادامه دهیم که اگر به نگاه قبلی اصرار کنیم آنجاست که FATF به میدان می آید تا دستاویز دیگری برای حالت غرق مصنوعی ما ایجاد کنند.

شریعتمداری عنوان کرد: چرا می پذیریم که 178 شخصیت حقیقی و حقوقی را تحریم کنیم، سپاه، قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه قدس، حزب الله لبنان، انصارالله و شخص قاسم سلیمانی که به حق دست بیرون آمده مالک اشتر از آستین علی زمانه است.

وی تصریح کرد: ما برای فرار از غرق به این دستاویز دیگر چنگ می زنیم که بسیار خطرناک است.

مدیرمسئول کیهان با اشاره به اینکه درFATF دو مسئله با غرب داریم، عنوان کرد: اول تروریسم و تعریف آنها از این واژه است که حزب الله لبنان، انصارالله و ... را می دانند و دیگری اطلاعاتی که باید در اختیار آنها قرار دهیم؛ این مسیر ما را به قهقرا می برد که باید در یک نقطه متوقف شود.

شریعتمداری با بیان اینکه همه شواهد نشان می دهد داعش علیه ما ایجاد شده، خاطرنشان کرد: خروجی برجام، ورودی داعش است چون آمریکایی ها حاضر به جنگ مستقیم نیستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی ما بسیار خطیر است اما خطرناک نیست، گفت: آنهایی که بحران ندیده اند این روزها را بحرانی می دانند. ما از بحران های بدتر از این عبور کرده ایم اما با تکیه بر خداوند متعال بوده است.

مدیرمسئول کیهان در پایان تصریح کرد: از رجز خوانی دشمن نترسید. رهبری فرمودند هر چه ما را نکشد قوی ترمان خواهد کرد.





۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن