تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817172497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالادهایی که هم غذا هستند، هم پیش غذا (2)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله آشپزی مثبت: تا همین چند سال پیش اغلب ما فکر می کردیم سالاد دو نوع است؛ یکی سالاد فصل، دیگری سالاد گوجه و خیار یا همان سالاد شیرازی خودمان  که یا آن را با غذا می خوردیم یا آنکه اگر می خواستیم خیلی کلاس بگذاریم اول سالاد می خوردیم بعد غذا.غافل از اینکه  اگر اغراق نکنیم سالاد هزار و یک  مدل دارد که خیلی آنها را به عنوان غذا می خورند. سالاد های پیشنهادی این شماره ما اغلب همین ویژگی را دارند.  

سالاد مرغ و  بادام زمینی تایلندی
 
مواد لازم:  
مواد لازم برای 3 تا 4 نفر450 گرم سینه مرغ چرخ شده2 /1  پیاز خرد شده1 عدد فلفل دلمه‌ای قرمز1 عدد فلفل دلمه‌ای زرد4 /1  پیمانه كره بادام زمینی3 /1  پیمانه سس سویا2 ق س سركه سیب2ق س روغن زیتون1 ق س آب2 حبه سیر له شده2 عدد پیازچه خرد شده2 /1  پیمانه بادام زمینی خرد شده2 ق س گشنیز خرد شدهبه میزان لازم نمك و فلفلبه میزان لازم روغن مایعتعدادی برگ كاهو


 
غذاهای+40 درجه


 

 
روش تهیه: 
 
1. در یك تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس پیاز خرد شده را داخل آن تفت دهید. بعد از اینكه پیاز نرم و طلایی شد، مرغ چرخ شده را همراه با مقداری نمك و فلفل داخل تابه بریزید و به تفت دادن ادامه دهید.

2. فلفل دلمه‌ای‌ها را كه نگینی خرد كرده‌اید، بعد از حدود 5 دقیقه به مرغ اضافه كرده و تفت دهید. حرارت را كم كرده و  صبر كنید تا تكه‌های مرغ بپزند و فلفل‌ها نرم شوند.

3. در این فاصله در یك كاسه سس سویا، كره‌  بادام زمینی، سركه سیب، روغن زیتون، سیر له شده، آب و مقداری نمك و فلفل را با هم مخلوط كنید تا سس نرم و یكدستی حاصل شود.

4. بعد از اینكه مرغ و فلفل‌ها سرخ شدند، سس را داخل تابه بریزید و خوب هم بزنید تا سس به خورد مواد برود. در انتها پیازچه و سیر را هم اضافه كرده و تفت دهید، سپس تابه را از روی حرارت بردارید و صبر كنید تا مواد خنك شوند.

5. در یك ظرف مناسب یك با دو برگ كاهو بگذارید. حالا مخلوط مرغ را روی آن بریزید. بادام زمینی و گشنیز خرد شده را هم روی آن‌ها بریزید. حالا می‌توانید سالاد را سرو كنید.


 
سالاد پاستا به سبك آمریكایی
 
مواد لازم:
300 گرم پاستا1 پیمانه ذرت پخته1 پیمانه لوبیا قرمز2 /1 و 1 پیمانه گوجه‌فرنگی گیلاسی1 عدد پیازچهبه میزان لازم نمكمواد لازم برای سس4 /3 پیمانه سس ماست4 /3 پیمانه سس سالسا2 /1 ق چ نمك2 /1 ق چ فلفل سیاه

 
غذاهای+40 درجه


 
 
 روش تهیه:


1. لوبیا‌ها را بشویید و از چند ساعت قبل آنها را خیس كنید سپس همراه با مقداری آب بگذارید بپزد. بعد از اینكه لوبیاها پخت، آنها را در یك كاسه مناسب بریزید و كنار بگذارید.

2. در قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با مقداری نمك داخل قابلمه بریزید. صبر كنید تا پاستا كاملا نرم شده و بپزد، سپس آن را در سبد بریزید تا آب اضافی‌اش گرفته شود.

3. حالاسس سالاد را آماده كنید.  در یك كاسه سس ماست، سس سالسا، نمك و فلفل را بریزید و با هم مخلوط كنید، سپس آن را داخل یخچال قرار دهید تا كاملا خنك شود.

4. گوجه‌فرنگی‌ها را بعد از شست وشو از وسط نصف كنید و داخل یك ظرف مناسب بریزید. پیازچه را هم بعد از شست و شو ریز خرد كنید. حالا لوبیا و پاستای پخته را به مواد اضافه كنید. مواد را به آرامی هم بزنید تا با هم مخلوط شوند.

5. حالا سس را روی مواد بریزید و به آرامی هم بزنید تا سس به خورد مواد برود. مقداری از سالاد را بچشید و در صورت نیاز نمك و فلفل بیشتری اضافه كنید. سالاد را تا موقع سرو داخل یخچال بگذارید.


 
ساندویچ سالاد با تن ماهی
 
مواد لازم:  2 قوطی کنسرو تن ماهی2 /1 پیمانه برگ ریحان2 پیمانه کاهوی خرد شده2 /1 پیمانه برگ نعنا4 عدد  هویج 1 عدد فلفل دلمه ای قرمز1 عدد خیار1 عدد انبهبه تعداد لازم کاغذ روغنی


 
غذاهای+40 درجه


 
روش تهیه: 

1. کنسروها را داخل یک قابلمه حاوی آب بریزید؛ طوری که آب روی آنها قرار گیرد سپس آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید. بیست دقیقه صبر کنید، بعد کنسروها را از داخل قابلمه درآورده و با آب سرد بشویید تا خنک شوند. حالا درِ کنسرو ها را باز کرده و تن ماهی را داخل یک کاسه بریزید.

2. در این میان سبزیجات را آماده کنید. هویج ها را بشویید و پوست بگیرید، سپس آنها را رنده کنید. فلفل دلمه ای را بشویید و سپس آن را به صورت نواری خرد کنید. خیار را هم بعد از شست و شو مانند فلفل دلمه ای خرد کنید. انبه را از وسط نصف کرده و هسته اش را جدا کنید، سپس آن را هم خرد کنید.

3. کاغذها ی روغنی را به صورت مربع های 10 سانتی متری  برش بزنید. مقداری از برگ های ریحان را وسط مربع ها قرار دهید؛ طوری که تا لبه کاغذها برسند. بقیه سبزی ها را هم به صورت لایه لایه روی هم قرار دهید. درانتها تن ماهی را روی مواد قرار دهید.

4. قسمت پایین کاغذ را روی مواد بیاورید تا دولبه به هم برسند. دو طرف دیگر کاغذ را هم روی هم بیاورید، سپس کاغذ را محکم دور مواد   بپیچید. ساندویچ ها را تا موقع سرو داخل یخچال قرار دهید.
 

 
سالاد نخود فلفلی
 
مواد لازم:  
450 گرم نخود1 تا 2 ق س روغن زیتون1ق چ پودر زیره2 /1 ق چ فلفل پاپریكا2 /1 ق چ زردچوبه2 /1 ق چ پودر دارچین4 /1 ق چ پودر زنجبیلمقداری نمك و فلفل1 پیمانه كاهوی خرد شده4 /3پیمانه جعفری2 /1 پیمانه برگ كلم خرد شده10 عدد گوجه‌فرنگی گیلاسی4 /1 پیمانه پیاز خرد شدهمواد لازم برای سس2 /1 پیمانه ماست2 /1 پیمانه سس مایونز3 حبه سیر له شده2 ق س آب‌لیمو به میزان لازم نمك و فلفل

 
غذاهای+40 درجه



 
روش تهیه: 

1. نخودها را از شب قبل خیس كرده، سپس آنها را آبکشی کنید. فر را با دمای 200 درجه سانتی‌گراد روشن كنید. نخودها را داخل یك كاسه بریزید. روغن زیتون، زیره، فلفل پاپریكا، پودر زنجبیل و مقداری نمك، پودر دارچین، زردچوبه و فلفل هم اضافه كرده و هم بزنید تا مواد به خورد نخودها برود.

2. سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید، سپس نخودها را روی آن بریزید. سینی را به مدت 25-20 دقیقه داخل فر قرار دهید تا نخودها برشته شوند، سپس آنها را داخل ظرفی بریزید.

3. در یك ظرف مناسب كاهوی خرد شده، جعفری، برگ كلم خرد شده و پیاز خرد شده را بریزید. گوجه‌ها را از وسط نصف كنید. آنها را هم داخل ظرف بریزید. در انتها نخودهای برشته شده را به مواد داخل ظرف اضافه کنید.

4. در یك كاسه مواد لازم برای تهیه سس را بریزید و با هم مخلوط كنید، سپس سس را روی سالاد بریزید و سرو كنید.
 
ادامه دارد...







۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن