تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817161180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالادهایی که هم غذا هستند، هم پیش غذا (1)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله آشپزی مثبت: تا همین چند سال پیش اغلب ما فکر می کردیم سالاد دو نوع است؛ یکی سالاد فصل، دیگری سالاد گوجه و خیار یا همان سالاد شیرازی خودمان  که یا آن را با غذا می خوردیم یا آنکه اگر می خواستیم خیلی کلاس بگذاریم اول سالاد می خوردیم بعد غذا. غافل از اینکه اگر اغراق نکنیم سالاد هزار و یک  مدل دارد که خیلی آنها را به عنوان غذا می خورند. سالاد های پیشنهادی این مطلب ما اغلب همین ویژگی را دارند.
 
سالاد فیله مرغ
 
مواد لازم:



1 كیلوگرم فیله مرغ500 گرم کاهو پیچ یا کاهو فرانسوی2 عدد پیازچه 1 عدد فلفل دلمه ای قرمز1 عدد فلفل دلمه ای نارنجی4 /1 پیمانه گشنیز خرد شده2 /1 پیمانه جوانه گندم3 ق س  مغز تخمه آفتابگردانبه میزان لازم نمك، فلفل و روغنمواد لازم برای سس2 ق س روغن كنجد2 /1 پیمانه سس خردل2 ق چ سركه  سیب2 حبه سیر له شده4-3 ق س عسل2 ق چ سس قرمز تند2 ق س دانه كنجد2 /1 ق چ پودر زنجبیل4 /3 ق چ پودر دارچینبه میزان لازم نمك و فلفل


 
غذاهای+40 درجه

 
روش تهیه:

 

1. در  تابه مقداری روغن بریزید و  تكه‌های مرغ را آغشته به نمك و فلفل كنید، سپس دو طرف آنها را داخل تابه سرخ كنید.

2. همه‌ مواد برای  سس را داخل یك قابلمه‌ كوچك بریزید و  روی حرارت ملایم قرار دهید تا سس كمی غلیظ شود، سپس آن را داخل یك ظرف مناسب بریزید و  تا موقع سرو داخل یخچال بگذارید.

3. کاهو را شسته و خرد كنید. پیازچه‌ها را بعد از شست و شو خرد كنید. فلفل دلمه‌ای‌ها را هم بعد از شست و شو خرد كنید. سبزی‌ها را همراه با گشنیز خرد شده، جوانه گندم، تكه‌های مرغ و مغز تخمه را روی سالاد قرار دهید.

 

 
سالاد مرغ باربیكیو با لوبیا و ذرت 
 
مواد لازم:



2 عدد فیله مرغ2 ق س سس باربیكیو6 پیمانه مخلوط برگ كاهو و كلم خرد شده1 پیمانه گوجه‌فرنگی خرد شده1 پیمانه لوبیا قرمز پخته2 /1 پیمانه ذرت پخته4 /1 پیمانه پیاز خرد شدهمقداری گشنیز خرد شده برای تزیینبه میزان لازم روغن مایعبه میزان لازم نمك و فلفلمواد لازم برای سس2 /1 پیمانه سس مایونز2 /1پیمانه ماست1 ق س آب‌لیمو2 ق س روغن زیتونبه میزان لازم نمك و فلفل



غذاهای+40 درجه

 
روش تهیه:

 

1. ابتدا فیله‌های مرغ را آغشته به نمك و فلفل كنید. در یك تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. حالا تكه‌های مرغ را داخل آن سرخ كنید. دقت كنید كه هر دو طرف آنها را باید سرخ كنید. فیله‌های سرخ شده را داخل یك ظرف قرار داده و آنها را به صورت تكه‌های 2 سانتی خرد كنید. تكه‌های مرغ را آغشته به سس باربیكیو كنید. درِ ظرف را بگذارید و 5 دقیقه صبر كنید.

2. در این میان سس را آماده كنید. سس مایونز و ماست را داخل یك كاسه بریزید و با هم مخلوط كنید، سپس آبلیمو، روغن زیتون و مقداری نمك و فلفل هم اضافه كرده و به هم زدن ادامه دهید تا سس آماده شود. سس را تا موقع سرو داخل یخچال قرار دهید.

3. در یك كاسه‌ی مناسب كاهو و كلم خرد شده را بریزید. گوجه‌های خرد شده، ذرت و لوبیای پخته، پیاز خرد شده و مقداری نمك و فلفل هم بریزید و مواد را با هم مخلوط كنید. در انتها تكه‌های مرغ را هم بریزید.

4. سس را از یخچال درآورده و روی سالاد بریزید. خوب هم بزنید تا سس به خورد سالاد برود. موقع سرو، سالاد را با گشنیز خرد شده تزیین كنید.
 

 

سالاد پاستا و اسفناج
 
مواد لازم:
 

400 گرم پاستا 10 ورق كالباس12  عددگوجه‌فرنگی گیلاسی4 پیمانه اسفناج خرد شدهبه میزان لازم نمك و فلفلبه میزان لازم روغن مایعمواد لازم برای سس1 پیمانه سس فرانسوی2 /1 پیمانه سس مایونز1 ق چ سس خردل2 ق س روغن كنجدبه میزان لازم نمك و فلفل


 
غذاهای+40 درجه

 
روش تهیه:
 

1. در یك قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با كمی روغن و نمك داخل آن بریزید. صبر كنید تا پاستا نرم شود، سپس آن را داخل سبد بریزید و كنار بگذارید.

2. در یك تابه كمی روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. كالباس‌ها را به صورت تكه‌های  1 در 4 سانت برش بزنید، سپس آنها را داخل تابه سرخ كنید تا طلایی و برشته شوند. كالباس‌های برشته شده را داخل یك كاسه‌ی مناسب بریزید و كنار بگذارید.

3. گوجه‌ها را بشویید، سپس آنها را از وسط خرد كنید. گوجه‌های خرد شده را داخل یك ظرف بریزید. اسفناج‌های خرد شده را هم داخل ظرف بریزید. پاستای پخته را هم همراه با كمی نمك و فلفل اضافه كنید و مواد را به آرامی با هم مخلوط كنید.

4. در یك كاسه سس فرانسوی، سس مایونز، سس خردل، روغن كنجد و مقداری نمك و فلفل را بریزید و خوب مخلوط كنید تا سس یكدستی حاصل شود. مقداری از سس را بچشید و در صورت نیاز مقدار بیشتری نمك اضافه كنید.

5. در این مرحله سس را روی سالاد بریزید و  خوب هم بزنید تاسس به خورد مواد برود. سالاد را داخل یخچال قرار دهید تا كاملا خنك شود،
 

سالاد فیله گوشت و سبزیجات
 
مواد لازم:



 400 گرم فیله گوشت2 ق س سس سویا1 ق چ ادویه مخصوص گوشت 2 پیمانه كاهوی خرد شده1 عدد خیار خرد شده1 عدد گوجه‌فرنگی خرد شده1 عدد هویج خرد شده2 عدد پیاز خرد شده3 ق س دانه كنجد بوداده2 عدد فلفل دلمه‌ای رنگی خرد شده2 عدد پیازچه خرد شدهمواد لازم برای سس2ق س سس سویا1 ق س آب‌لیمو2 ق س سركه سیب2 ق س سس سفید1 ق س روغن كنجد2 /1 ق چ پودر سیر4 /1 ق چ پودر فلفل قرمز



غذاهای+40 درجه
 


 
روش تهیه:
 
1. فیله‌های گوشت را به‌صورت تكه‌های 3 تا 4 سانتی برش بزنید و آنها را آغشته به سس سویا و ادویه مخصوص گوشت كنید. تكه‌های گوشت را داخل یك ظرف بریزید و آن را حدود یک ساعت داخل یخچال قرار دهید. بعد از یك ساعت تكه‌های گوشت را به سیخ بكشید و كباب كنید.

2. برای تهیه سس، همه مواد را داخل یك كاسه بریزید و خوب با هم مخلوط كنید. مواد لازم برای سالاد را هم در یك كاسه بزرگ با هم مخلوط كنید. وقتی تكه‌های گوشت كباب شدند، بگذارید كمی سرد شوند، سپس آنها را هم داخل كاسه سالاد بریزید.

3. موقع سرو، سس را روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید تا كاملا به خورد مواد برود و سالاد آماده شود.


 
سالاد ماهی و سیب‌زمینی
 
مواد لازم:  
 

2 عدد سیب‌زمینی پخته2 عدد فیله ماهی1 ق س زنجبیل رنده شده100 گرم بادام هندی3 ق س گشنیز خرد شده2/1 فلفل دلمه‌ای قرمز خرد شده2 پیمانه مخلوط كاهو و ریحان خرد شدهبه میزان لازم نمك و فلفلبه میزان لازم روغنمواد لازم برای سس2 ق س سس خردل1 ق س عسل2 ق س آب‌لیموبه میزان لازم نمك و فلفل



غذاهای+40 درجه
 


روش تهیه:

 

1. فیله‌های ماهی را آغشته به نمك و فلفل كنید. در یك تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس تكه‌های ماهی را داخل آن سرخ كنید. بعد از سرخ شدن ماهی‌، آنها را از تابه درآورده و در ظرفی قرار دهید تا كمی سرد شوند. بعد آنها را به‌صورت تكه‌های 3 سانتی خرد كنید.

2. سیب‌زمینی‌ها را بپزید، سپس آنها را با پوست به‌صورت تكه‌های 3-2 سانتی خرد كنید.

3. حالا سس را آماده كنید. در یك كاسه همه‌  مواد لازم برای سس را بریزید و با هم مخلوط كنید. سس را داخل یخچال قرار دهید تا خنك شود.

4. در این زمان سالاد را آماده كنید. در یك ظرف مناسب كاهو و ریحان خرد شده را همراه با گشنیز خرد شده، بادام هندی و زنجبیل رنده شده بریزید و با هم مخلوط كنید. سیب‌زمینی‌های خرد شده و تكه‌های ماهی را هم بریزید و به آرامی هم بزنید. سالاد را داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود.

5. سسی كه آماده‌ كرده‌اید را روی سالاد بریزید و هم بزنید. در صورت نیاز مقدار بیشتری نمك و فلفل روی سالاد بریزید. حالا می توانید سالاد را سرو كنید.
 
ادامه دارد...







۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن