تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر را باید به سمت اسلامی بودن و ترویج ارزش ها و اعتقادات حرکت داد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: محمود علی پور، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام اظهار کرد: هنر را باید به سمت اسلامی بودن و ترویج ارزش ها و اعتقادات حرکت داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام در نشست شورای قشر بسیج هنرمندان استان ایلام، گفت: هنرمندان رشته های مختلف هنری باید حمایت شوند و کمترین کار، در اختیار دادن فضای فرهنگی برای فعالیت است و هنر باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی باشد.
وی، بابیان اینکه همایش بررسی آسیب های عینی رایج در حوزه هنر استان ایلام برگزار می شود، تصریح کرد: در این همایش افراد متخصص کشوری و استانی در این همایش حضور دارند که مسائل حوزه هنر استان را نقد کرده و راهکارهای متناسب را ارائه خواهند داد و ترتیبی اتخاذ خواهد شد که متولیان فرهنگ و هنر استان هم حضورداشته باشند.
مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، با اشاره به اینکه باید در زمینه ارائه راهکاری لازم برای جلوگیری از آسیب های حوزه فرهنگ و هنرکار شود، گفت: قرار نیست که در حوزه فرهنگ و هنر، یک فضای فرهنگی فقط به یک رشته هنری اختصاص و یک هنر و یک رشته احیا شود و چند رشته دیگر با ضعف برخورد شود.
علی پور، بیان کرد: هنر این است که چند رشته هنری در مکان های فرهنگی و هنری استان بتوانند در کنار هم مدیریت شود و تقویت شوند، باید از حداقل امکانات، حداکثر استفاده صورت گیرد و تدبیری می خواهد که مسئولان اتخاذ کنند که با مدیریت فضاهای فرهنگی استان همه رشته های هنری بتوانند خود را تقویت کنند.
وی، با اشاره به اینکه نباید هنر را سیاسی کرد، افزود: هنرمندان رشته های مختلف هنری باید حمایت شوند و کمترین کار، در اختیار دادن فضای فرهنگی برای فعالیت است و هنر باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی باشد.
مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان ...
[ مشاهده متن کامل خبر هنر را باید به سمت اسلامی بودن و ترویج ارزش ها و اعتقادات حرکت داد در خبرگزاری بسیج ]


پنجشنبه ، ۲۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن