تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع وزارت ارشاد درباره ممنوع التصویری باران کوثری و خانواده اش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: نشست خبری حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت وفرهنگ ارشاد اسلامی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

نوش آبادی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره شایعه ممنوع التصویری جهانگیر کوثری و دخترش، گفت: اگر این خبر صحت داشته باشد ارتباطی به وزارت ندارد و احتمالا مربوط به صدا و سیما است و از طرف وزارت هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.
 
سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص توهین های صورت گرفته برخی رسانه به مقامات عالی کشوری علی الخصوص رئیس جمهور گفت: طبق نص صریح قانون اساسی توهین به وی فراتر از توهین به شخص بوده و پیگیری‌ها را به صورت مدعی العموم می طلبد.

وی در ادامه با تبریک سالروز صنعت نشر و چاپ تصریح کرد: صنعت نشر و چاپ نشان دهنده رشد فرهنگی یک کشور بوده و کیفیت در چاپ دغدغه مسئولان فرهنگی کشور است. متاسفانه صنعت چاپ ایران صنعتی فرسوده بوده و برای رسیدن به سطح جهانی باید تلاشهای بسیاری صورت پذیرد.

نوش آبادی در ادامه در قبال رفع تحریم ها در مورد وضعیت فرهنگی کشور اذعان کرد: با توجه به رفع برخی تحریم ها، ما با بسیاری از کشورها ارتباط برقرار کردیم و تبادلات فرهنگی فراوانی همچون اعزام هنرمندان و برگزاری هفته های فرهنگی داشتیم. منتهی کارشکنی و بد عهدی طرف مقابل ما را در رسیدن به نقطه مطلوب با مشکلاتی روبرو کرده است، ولی ما تلاش می کنیم تا از هر روزنه ای برای ارتباط فرهنگی استفاده کنیم و شما می بینید که در چند سال اخیر حضور فعالی در مجامع و فسیتوال‌های جهانی داشته ایم.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها و برخی مخالفان، قطعا از این موضوع بسیار ناراحت هستند اما ما نباید به این حرفها گوش داده و باید با قدرت به راه خود ادامه دهیم.

نوش آبادی در قبال انتشار فیلم 50 کیلو آلبالو در شبکه خانگی افزود: هر فیلمی که مجوز نمایش از سوی شورای اکران را دریافت می کند دلیلی ندارد در شبکه خانگی منتشر شود و انتشار آن در این حوزه مجوزهای خاص خود را می طلبد.

نوش آبادی موسیقی را عنوان چالش برانگیز روزهای اخیر خواند و گفت: برخی متاسفانه با شنیدن اسم موسیقی به یاد مطربی می افتند اما همین مخالفان هم در بسیاری مواقع موسیقی ایرانی را غنی می دانند.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن