تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816437772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آندو: برای برد چین برنامه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: تیم ملی در آغاز راه پر پیچ و خم جام جهانی قرار دارد و بازیکنانی همچون آندو که تجربه چندین دوره حضور در جام جهانی و رقابت‌های انتخابی‌اش را دارند می‌توانند در این راه به مدد تیم ملی بیایند و فوتبال ایران را بار دیگر راهی بزرگترین آوردگاه کنند. به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش نیز برای رسیدن به جام جهانی 2018 حساب ویژه‌ای روی آندو باز کرده و می‌خواهد بهره کافی از تجربیات این بازیکن ببرد. دور از ذهن نیست که اگر تیم ملی به جام جهانی روسیه برود، آندو در همان جام جهانی با فوتبال ملی خداحافظی کند. البته او هنوز نمی‌خواهد در این باره حرفی بزند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز پس از بازی اعلام کرد که تو بهترین بازیکن بازی با قطر بودی در حالی که جایزه را به رضا قوچان‌نژاد دادند.

 من دنبال این عناوین نیستم و با افتخار اعلام می‌کنم که جایزه پس از بازی مبارک رضا باشد. او برای تیم ملی بیشتر از من زحمت کشید.

اما رضا دقایق پایانی به میدان آمد در حالی که تو نزدیک به 100 دقیقه در میدان بودی.

 اگر 100 دقیقه دیگر هم بازی می‌کردم کار خاصی نبود. هر کسی این پیراهن مقدس را تن می‌کند سرباز مملکت است و حق ندارد منتی سر تیم ملی و مملکتش بگذارد.

به طور کلی اما نمایش تو در بازی با قطر ایده‌آل بود و نشان داد که بعد از ماه‌ها تلاش توانستی مصدومیت سخت را پشت سر بگذاری.

 از این نظر خیلی خوشحالم چون روزهای سختی را سپری کردم. من مدت‌ها مصدوم بودم و دلم نمی‌خواست که در نخستین بازی انتخابی جام جهانی در ترکیب تیم ملی نباشم. برای همین خیلی تلاش کردم تا در این بازی باشم. امیدوارم همیشه برای تیم ملی مفید باشم.

پاس گلت هم زیبا بود. کلاسیک و بسیار دقیق.

 در آن شرایط فشار روی تیم زیاد بود و فقط می‌خواستم توپ را طوری برای جهانبخش ارسال کنم که بتواند خودش را به دروازه قطر برساند. خوشبختانه جهانبخش هم فهمید چه کار کند و در همان وضعیت که روی توپ استوار نبود بازیکن مقابلش را دریبل کرد و با دروازه تک به تک شد و ضربه آخر را هم به موقع زد که جای هیچ واکنشی را برای دروازه‌بان قطر باقی نگذاشت. روی این گل نه فقط من و جهانبخش بلکه همه بازیکنان و البته تماشاگران نقش داشتند.

تعداد پاس‌های گلی که در تیم ملی دادی را شمردی؟

 نه، آماری از تعداد پاس‌های گلی که در تیم ملی دادم، ندارم.

گل اول هم که کاملا شانسی بود؛ قبول داری؟

 (می‌خندد) شانس هم جزیی از فوتبال است. ما شاید آن فوتبالی که مد نظرمان بود را انجام ندادیم اما در دقایق پایانی برتر از حریف بودیم که همین برتری موجب شد دروازه‌بان قطر اشتباه کند و توپ به قوچان‌نژاد برسد و گل اول رقم بخورد. شانس را تیم‌هایی به دست می‌آورند که برایش زحمت بکشند.

اما کیفیت فنی تیم ملی چندان راضی‌کننده نیست.

 از ما انتظاری دارید که من درک می‌کنم اما شما هم باید وضعیت تیم ملی را درک کنید. ما بازی‌های تدارکاتی آنچنانی برگزار نکردیم و معمولا بازی‌های اول در چنین تورنمنت‌های مهمی دشوار است. قطر هم برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد پیش از میزبانی‌اش در جام جهانی لااقل یک بار به این رقابت‌های بزرگ برسد. اگر بازی‌های هفته اول را دنبال کرده باشید می‌بینید که اغلب نتایج نزدیک بود. مثلا همگروه ما کره جنوبی 3 گل از چین جلو افتاد که نزدیک بود بازی را مساوی کند و اندوخته‌هایش را از دست بدهد. ازبکستان هم فقط با یک گل سوریه را برد. قطعا هر چه از حضور ما در این بازی‌ها بگذرد شرایط فنی بازیکنان بهتر می‌شود و تیم به هماهنگی مطلوب‌تری می‌رسد.

این فرصت را هم داری که آرام آرام از مرز 100 بازی ملی بگذری و به اصطلاح وارد باشگاه 100تایی‌ها شوی.

 این حرف را از ته قلبم می‌زنم که صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی مردم برای من مهم‌تر از رسیدن به این افتخارات شخصی است. نمی‌خواهم بزرگی این کار را کتمان کنم اما صعود به جام جهانی خیلی بزرگتر و با ارزش‌تر از این موضوع است.

در آستانه بازی با چین هستیم و آنچه در این بازی مهم به نظر می‌رسد این است که تیم ملی لااقل با یک امتیاز از زمین بیرون بیاید. چه استراتژی برای رسیدن به حداقل‌های این بازی دارید؟

 بازی در چین ساده نیست و ما لحظات سختی را در انتظار خواهیم داشت اما اگر بخواهم یک تصویر ذهنی در آستانه این بازی به شما بدهم باید اینطور بگویم که یقین دارم همه بازیکنان با تمام وجود در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند بهترین نتیجه به دست آید. به قول شما یک امتیاز هم از این بازی خوب است اما برای پیروزی در چین هم برنامه داریم.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن