تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803326434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زخم خوردم/ آلبومم را به شیوه جدید منتشر می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمان فتحعلیان در نشست آلبوم «دیده بیدار»: زخم خوردم/ آلبومم را به شیوه جدید منتشر می کنم فرمان فتحعلیان در نشست آلبوم جدید خود «دیده بیدار» گفت: به قدری از سیستم پخش زخم خورده و خسته هستم که تصمیم گرفتم اینبار به شیوه ای دیگر عمل کنم و آلبوم جدیدم را از طریقی دیگر با یک دسترسی آسان و بهتر به دست مخاطبانم برسانم.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور ساعت 15:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، نشست خبری آلبوم «دیده بیدار» فرمان فتحعلیان امروز با حضور این هنرمند و مدیر پروژه و مدیر اجرایی سامانه نواک و مدیر فروش پروژه 780 در پردیس چارسو برگزار شد. 
در ابتدا تیزر آلبوم پخش شد و فرمان فتحعلیان در آغاز سخنان خود با اشاره به دورانی که ممنوع الکار بوده و این مسئله لطمه مالی و معنوی برای او در پی داشته است، گفت: مسئله ممنوع الکاری من از دید هیچ رسانه ای پوشیده نمانده و خیلی از رسانه ها این خبر را کار کردند. یک شیطنت شخصی باعث شد بیش از یک سال من ممنوع الکار شوم و خاطره تلخی که از آن به یاد دارم بازگو کردنش چندان خوشایند نیست. 
وی افزود: شیطنت شخصی مدیرکل دفتر موسیقی در آن زمان باعث ممنوع الکاری من شد و خود ایشان متوجه اشتباهشان شدند اما پیامدهای ممنوع الکاری از هیچکسی پوشیده نیست و تبعات منفی زیادی برای من داشت. ما همین طوری دچار مشکل هستیم چه برسد به اینکه مجبور شویم چنین واژه ای را هم به دنبال خود بکشیم. 
فرمان فتحعلیان در آلبوم «دیده بیدار» همکاری ای با سیروس الوند هنرمند عرصه سینما داشته است و ترانه ای از ایشان را خوانده، وی درباره این همکاری توضیح داد: از آنجایی که افتخار داشتم یکی از ترانه های سیروس الوند را در آلبوم جدیدم داشته باشم من روزی نزد ایشان بودم و این ترانه را خواندند و وقتی در آلبومم آن ترانه را اجرا کردم یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در کار جدیدم رخ داد.
وی درخصوص آلبوم، بیان کرد: آلبوم «دیده بیدار» مجموعه ای است که در سه فرم و سه قالب آن را پیاده کردم. موسیقی من در فرهنگ و ارشاد با عنوان موسیقی تلفیقی ثبت شده است. بخشی از این آلبوم همان موسیقی عارفانه و معنوی است، بخشی عاشقانه و بخشی هم در اعتراض به سیستم غلطی که در حال اتفاق افتادن است مثل جنگ و خونریزی هایی که در دنیا رخ می دهد و وظیفه هرکسی در عرصه هنر است که دنیا را به سمت صلح ببرد و هوشمندی ای در این زمینه برای مردم ایجاد کند. بخشی از آلبوم من هم در این راستا است.
خالق آلبوم «مقیم» که اینبار برای انتشار آلبوم خود از روشی دیگر استفاده می کند و قرار نیست آلبوم به شیوه معمول و در قالب سی دی به دست مخاطب برسد، دراین باره گفت: به قدری از سیستم پخش زخم خورد ه و خسته هستم که تصمیم گرفتم اینبار به شیوه ای دیگر عمل کنم. ما یک تماس با دوستان مان در سامانه 780 و نواک داشتیم و در زمینه اینکه از حق و حقوق هنرمندان دفاع شود این پروژه را به آن ها سپردیم چراکه در این سامانه و از این طریق از حق و حقوق هنرمند محافظت می شود.
وکیلی مدیر فروش پروژه 780 به ارائه توضیحاتی درخصوص این سامانه پرداخت و گفت: این سامانه در دو سال فعالیت خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و فرهنگ ما حمایت از محصولات داخلی در تمامی زمینه ها بوده است. فعالیت های ما به اینجا ختم شد که در خدمت آقای فتحعلیان باشیم و در این آلبوم باهم همکاری کنیم. کپی های غیرمجاز به آثار هنرمندان لطمه می زند از اینرو ما به یک جمع بندی رسیدیم که با مجموعه نواک همکاری کنیم برای جلوگیری از این امر...
وی افزود: در آلبوم «دیده بیدار» برای اولین بار بستری را فراهم می کنیم که علاقمندان به موسیقی آلبوم را مستقیم خریداری کنند و آن را به راحتی از طریقی آسان دریافت کنند و گوش دهند. سهل بودن خرید و سهل بودن دسترسی به آلبوم مورد تاکید ما بود و بازخورد خوب آن را به زودی شاهد خواهیم بود. 
فرمان فتحعلیان درپاسخ به اینکه آیا انتشار آلبوم جدید خود به این شکل ریسک نداشته است، گفت: بزرگ ترین ریسک زندگی من مهاجرت بود که بخاطر همه زخم هایی که خوردم ممکن بود رخ دهد. در هزاره سوم توقعم از مخاطبان و مردم فرهیخته این است که دانلود غیرمجاز را یک دزدی و سرقت بدانند. در کشورهای دیگر این حق و حقوق در نظر گرفته می شود و برای هنرمندشان ارزش قائل هستند اما من هیچوقت حمایت نشدم. می بینیم که برای حیوانات امروز کمپین تشکیل می شود و اگر به حیوانی صدمه وارد شود از آن حمایت می کنند حرکت زیبایی است هنرمند هم نیاز به حمایت دارد، چرا قدر یک هنرمند و اثر هنری نباید دانسته شود. 
وی افزود: پتانسیلی که من دارم می دانم پتانسیل بالایی است و مردم ما بارها حمایت خود را اعلام کرده اند و من مطمئنم که مردم ما حامی هستند. من زخم های زیادی خوردم موانع را رد کردم و به دیوار بلندتری به عنوان مقوله پخش خوردم. روزی بعد دو سال نشستم گریه کردم که مجوز آلبومم را گرفتم. امروز با افتخار کنار این دوستان هستم تا به مردم یک راه جدید نشان بدهم و بگویم اگر دوستدار من هستید او یک حمایت می خواهد. من به فهم و شعور مردم کشورم تکیه کرده ام و معتقدم که قطعا رکورد فروش بالایی را در این سامانه ثبت خواهیم کرد و حال افرادی را در حوزه پخش خواهیم گرفت که وضعیت امروز را رقم زده اند. 
این خواننده با اظهار ناراحتی برای از دست دادن شاهرخ پورمیامین، اظهار کرد: سفر شاهرخ پورمیامین برای من خیل یغیرمنتظره بود. شاهرخ یک یاز بهترین، باشعورترین و متخصص ترین ها در حوزه موسیقی و تنظیم بود، ما مثل یک برادر کنار هم بودیم و سرطان او را از ما گرفت. من نمی دانستم وضعیت بیماری او به این شکل است و اینقدر زود او را از ما می گیرد و روزی که او را در آرامگاه گذاشتم تازه به من گفتند که ما را حلال کن ما به تو نگفتیم که قرار است بمیرد و این شوک بزرگی برایم بود. سه قطعه از او در این آلبوم دارم. «زین دوهزاران»، «آغوش صدا» و «بیایید بیایید».  
وی عنوان کرد: من از کسانی که نمی توانند به آلبوم از این طریق دسترسی پیدا کنند عذرخواهی می کنم ولی می خواهم راهی را به طور جمعی و کلی در نظر ممی گیرم که اغلب آدم ها می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. اغلب آدم ها یک تلفن همراه و یا دستگاهی که همراهشان باشد و موزیک گوش کنند دارند و راحت ترین کار دریافت موسیقی از طریق همان سیستم است. وقتی می شنیدم که همه اظها رمی کنند دسترسی به آلبوم های من ندارند و نمی توانند آلبوم هایم را در بازار پیدا کنند و مجبور می شوند دانلود کنند بسیار ناراحت می شدم و فکر می کنم این روش خوب یاست. 
خالق آلبوم «مست و خراب» تاکید کرد: من خواستم این راه دسترسی را آسان کنم و بهترین راه را در این دیدم که اعتماد کنم به این ادبیات جدید تا از این طریق موسیقی مان و موزیکی را که دوست داریم را به دست آوریم. اگر می خواهید هنرمندان تان سکته نکنند و قطعه هنرمندان به راحتی پر نشود و بتوانند کنارتان بمانند و با عشق کا رکنند آن ها را حمایت کنید و از طریق این سامانه هنرمندان تان را سرپا نگاه دارید.
وی درباره برپایی کنسرت خبر داد: دو روز آینده آلبوم «دیده بیدار» از طریق این سامانه بیرون آمده و ما 11 آذرماه دو سانس در یک شب در برج میلاد کنسرت آلبوم را خواهیم داشت و بعد تور کنسرت ها را راه می اندازیم.
فتحعلیان خاطر نشان کرد: آلبوم به این دلیل «دیده بیدار» نام گرفت که تمام هدف من این بود که مردم به نگاه درونی آگاه شوند. «دیده بیدار» را برخی چشم سوم هم تفسیر می کنند ولی دیده درونی د رایران مدنظر است. این آلبوم و حتی انتخاب اشعار را هم براساس همین حال و هوا در نظر گرفتیم. سه شعر از مولانا جلال الدین در این آلبوم دارم، یک ترانه از سیروس الوند، یک ترانه از آرش غنی زاده و تعدادی اشعار دیگر. در کل آلبوم هشت قطعه به همراه یک قطعه بی کلام را شامل می شود.  غیر از قطعه ای که شاهرخ پورمیامی آهنگسازی و تنظیمش را برعهده داشته کل مجموعه اهنگسازی و تنظیمش با خودم بوده است.
در پایان مدیر اجرایی نواک، توضیح داد: ساعت 9 پنج شنبه آلبوم رونمایی می شود و تمام افرادی که از طریق نواک کد دریافت کرده اند می توانند آلبوم دریافت کنند. ما وب سایت نواک را هم طراحی کردیم که از آن طریق نیز امکان دریافت آلبوم فراهم باشد. 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن