تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817129826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منظور کی‌روش دقیقا کدام مربی بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وطن امروز: در پایان بازی ایران و قطر با وجود اینکه تیم‌ملی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد حریفش بگذرد، کی‌روش در مصاحبه خبری پس از بازی مدعی شد از باخت فرار کردیم و مقصر را عواملی دانست که اجازه ندادند برنامه آماده‌سازی تیم‌ملی مطابق برنامه پیش برود. اما منظور او دقیقا کدام مربی بود، برانکو یا قلعه‌نویی؟

در اواخر نبرد، قبل از آنکه دروازه‌بان قطر آن هدیه بزرگ و تاریخی را به کریم انصاری‌فرد دهد، کی‌روش در حال چیدن صحبت‌هایش مقابل خبرنگاران بود. او خودش را آماده می‌کرد تا برای این تساوی خانگی و ضعیف بازی کردن بیش از نیمی از ملی‌پوشان دلایلش را بیاورد. اما ناگهان نتیجه عوض شد اما کلمات از پیش آماده شده همچنان در ذهن کی‌روش ماند.

او صریحا از یک مربی نام برد که مخالف برنامه‌های تیم‌ملی است. هیچ خبرنگاری هم آنجا شهامت نکرد بپرسد منظور دقیقش برانکو است یا امیر قلعه‌نویی؟  اما چرا کی‌روش تا این حد ناراحت بود؟ او از خیلی پیش‌تر از اینها بازیکنان ثابتش را انتخاب کرده بود. برایش اهمیت نداشت نیمی از این بازیکنان در 6 ماه گذشته در هیچ مسابقه رسمی‌ای پا به توپ شده‌اند یا نه.

پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان و اشکان دژاگه تقریبا 5 ماه است فقط تمرین کرده‌اند و بس. در این بین طارمی با توجه به اتفاقات رخ‌داده زمان اندکی برای بازگشت به آمادگی قبل در اختیار داشت و تیموریان هم ماه‌ها مصدوم بود و حتی به صورت کامل نتوانست برای ماشین‌سازی بازی کند. کی‌روش اینها را می‌دانست از این رو از مهدی تاج خواست 2 اردوی تیم‌ملی را برای او اوکی کند. اردوی نخست مربوط به قبل از شروع لیگ بود و قرار بود ملی‌پوشان به ارمنستان بروند که بنا به دلایلی آن اردو لغو شد و بعدا کی‌روش مدعی شد برانکو یکی از عوامل این اتفاق بود. اما بعید است برانکو که در تیمش آنچنان که باید، عنان کار را صفر تا صد در دست ندارد، قدرت لغو اردوی تیم‌ملی را داشته باشد. اما اردوی دوم به صورت برنامه‌ریزی شده در ایتالیا برگزار شد. تازه در این اردو بود که کی‌روش فهمید زمان را از دست داده است. گوش‌های کناری(رضاییان و حاج‌صفی) به هیچ‌وجه شبیه بازیکنان 6 ماه قبل نبودند. اما جانشین بهتری هم وجود نداشت. او نمی‌توانست مقابل قطر ریسک کند و محمد انصاری بدون بازی ملی را ناگهان در ترکیب اصلی بگذارد. البته اگر هم این کار را می‌کرد قطعا انصاری ضعیف‌تر از حاج‌صفی کار نمی‌کرد. کی‌روش در تمام دقایق بازی مقابل قطر به این فکر می‌کرد اگر اردوی تیم‌ملی مطابق 2 برنامه انجام می‌شد، شاید برای این پیروزی جان به لب نمی‌شد.

اما وقتی برانکو برای حمایت از تیم‌ملی به ورزشگاه می‌آید، چه لزومی دارد سرمربی تیم به او اینگونه بتازد؟ برانکو خیلی وقت است علیه کی‌روش حرفی را به زبان نیاورده است برعکس امیر قلعه‌نویی. مصاحبه چندی پیش قلعه‌نویی با روزنامه خبر ورزشی، خشم سرمربی تیم‌ملی را برافروخت. قلعه‌نویی در این مصاحبه گفته بود لازم نیست برای یک بازی، یک ماه لیگ را تعطیل کنیم. او سپس مدعی شد هیچ‌کدام از رقبای ما برای یک بازی یک ماه به اردو نمی‌روند. این آماری بود که سرمربی تراکتورسازی از آنالیزورهای تیمش گرفته بود.

کی‌روش وقتی مطلع شد چنین ذهنیتی درباره تیم‌ملی وجود دارد برآشفت و بی‌آنکه اسمی از قلعه‌نویی بیاورد، پس از بازی با قطر آن حرف‌ها را به زبان آورد. او نمی‌خواست قبل از بازی با قطر پاسخی به این مصاحبه سرمربی تراکتورسازان بدهد اما بعد از بازی فرصت مناسبی پیش آمد تا اینگونه مقابل قلعه‌نویی قرار بگیرد.




۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن