تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799209193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردپای مدیران دولتی در پدیده زمین خواری منطقه گلدشت بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عباس گودرزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی منطقه گلدشت توسط برخی افراد دولتی سودجو انتقاد کرد وافزود: متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی مسئولان به زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز محیط زیست بروجرد در حال نابودی است به گونه‌ای که برخی افراد با قلع وقمع و تخریب درختان اقدام به ویلاسازی و زمینه گسترش این پدیده را فراهم کرده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه برخی مسئولان و مدیران با همدستی و تبانی اقدام به تخریب محیط زیست بروجرد کرده‌اند، یادآور شد: پدیده زمین خواری و تخریب محیط زیست توسط سودجویان در سال‌های اخیر صدمات جبران ناپذیری به طبیعت و محیط زیست شهرستان بروجرد وارد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه طبیعت و محیط زیست بروجرد زیر سایه عدم نظارت مورد بی‌مهری و کم‌لطفی مسئولان قرار گرفته است، تصریح کرد: فرصت‌های خدادادی و ظرفیت های بی نظیری در این شهرستان وجود دارد که با استفاده درست از آنها می‌توان درآمدزایی کرد اما متاسفانه به دلیل غفلت برخی مدیران خائن نه تنها از این ظرفیت استفاده نشده بلکه با سودجویی زمینه تخریب آنها را فراهم نموده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه ردپای برخی مدیران دولتی در پدیده زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه گردشگری گلدشت به روشنی مشهود است، گفت: جلوگیری از این تخلفات مستلزم بکارگیری قوه قهریه و تشدید مجازات متخلفان است.

گودرزی بر لزوم توجه جدی به حفظ منابع طبیعی کشور تاکید کرد و گفت: باید همانطور که مقام معظم رهبری " حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را مساله ضروری و حیاتی برای کشور برشمردند و بر حفظ محیط زیست و حراست از آن به عنوان یک اصل مهم و جلوگیری از تخریب امکانات اقلیمی کشور تاکید کرده اند " مسئولان کشور در پاسداری و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور تلاش جدی داشته باشند.

وی حفظ محیط زیست کشور را وظیفه دولت و در حوزه استانی وظیفه استانداران دانست و ادامه داد: از این رو استاندار لرستان باید به صورت جدی به موضوعات زیست محیطی به ویژه منطقه گردشگری گلدشت ورود کرده و از فعالیت غیرمجاز افراد سودجو در این منطقه جلوگیری کند زیرا منابع طبیعی شریان حیاتی جامعه برای زندگی است که در صورت تخریب آیندگان ما را نخواهند بخشید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شواری اسلامی،  با انتقاد از اینکه امکانات استان لرستان جوابگوی حفاظت از منابع طبیعی نیست، تصریح کرد: امکانات به تناسب گستردگی پهنه منابع طبیعی استان نیست و در صورت وقوع آتش سوزی میزان زیادی از  جنگل را از دست خواهیم داد از این رو نیاز است تامین منابع مورد نیاز مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عمده آتش سوزی به وقوع پیوسته در مراتع استان لرستان عمدی است، افزود: به عنوان مثال در شهرستان بروجرود برخی افراد به صورت عمدی اقدام به آتش سوزی باغات و مراتع می‌کنند تا زمین از انحصار خارج و به زمین بایر تبدیل شود و سپس اقدام به تغییر کاربری کرده وامکان زمین خواری را فراهم می کنند؛ به طور قطع باید این افراد تحت پیگیرد قانون قرار گیرند و مجازات های شدیدی را هم برای این افراد و هم برای مدیرانی که در این زمینه قصور کرده اند در نظر گرفت تا این موضوع برای آنها به یک رویه و عادت تبدیل نشود.

۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن