تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌ بینی جدید از بازار سکه و طلا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به وضعیت نسبتا آرام بازار طلا و سکه در ایران طی هفته گذشته گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می‌رسد کماکان با ثبات قیمت طلا و سکه در داخل همراه باشیم.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به اینکه طلا و سکه در داخل هفته نسبتا آرامی را پشت سر گذاشتند، اظهار کرد: ابتدای هفته قیمت سکه یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان بود که تا یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان نیز کاهش پیدا کرد اما در مجموع شاهد نوسان بسیار کم قیمت سکه بودیم.

وی ادامه داد: این اتفاقات در حالی رخ داد که قیمت طلای جهانی طی هفته گذشته سیر نزولی داشت و با بالاترین میزان کاهش طی پنج هفته اخیر همراه بود که علت آن نیز مباحث مطرح شده در مورد افزایش نرخ بهره در آمریکا بود و همین موضوع باعث شد دلار تقویت شود و با کاهش قیمت جهانی طلا روبرو باشیم.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، قیمت هر اونس طلای جهانی در هفته گذشته از ۱۳۳۶ دلار به ۱۳۱۸ دلار کاهش پیدا کرد.

کشتی‌آرای با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه در ایران نسبت به قیمت طلای جهانی چندان کاهش پیدا نکرد، گفت: قیمت سکه و طلا نیز در داخل پایین آمد اما این میزان کاهش نسبت به کاهش قیمت طلای جهانی کمتر بود.

وی همچنین در مورد وضعیت بازار طلا و سکه در ایران طی هفته پیش رو عنوان کرد:‌ با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می‌رسد کماکان با ثبات قیمت طلا و سکه در داخل همراه باشیم و باید تا دوشنبه هفته جاری منتظر تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دنیا بمانیم.





۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن