تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر مقتول: كاش قاتل سپهر قصاص شود تا به آرامش برسم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مادر مقتول: كاش قاتل سپهر قصاص شود تا به آرامش برسم
مادر سپهركوچولو كه طفل 10 ساله‌اش يك سال قبل به دست مردي شيشه‌اي در جنوب تهران به قتل رسيد مي‌گويد با قصاص قاتل اندكي آرامش مي‌يابد.


به گزارش خبرنگار ما، صبح روز يك‌شنبه، 21 شهريور 94 ماه اشكان 35 ساله، قاتل سپهر كوچولو در شعبه سوم دادسراي جنايي مقابل قاضي ‌منافي‌آذر بار ديگر بازجويي شد. پدر سپهركوچولو كه به اتهام خريد و فروش مواد مخدر در حبس به سر مي‌برد هم از زندان به جلسه منتقل شده بود.

متهم گفت: پس از حادثه عذاب وجدان رهايم نمي‌كند و از آن روز به بعد روزهايم به سختي مي‌گذرد به همين دليل درخواست دارم زودتر مرا اعدام كنيد.
مادر سپهر هم كه در جلسه حضور داشت، گفت: هنوز داغ پسر 10 ساله‌ام را فراموش نكرده‌ام و پيراهن سياه بر تن دارم. سپهر تمام زندگي و اميد من بود. وقتي او كشته شد كمرم شكست و زندگي‌ام نابود شد. كاش قاتل سپهر قصاص شود تا من به آرامش برسم. وي رو به قاتل كرد و گفت مي‌خواهم بدانم پسرم در آخرين لحظه التماس هم كرد كه قاتل مدعي شد چيزي از آن لحظه به ياد ندارم. پدر سپهر هم گفت: من براي قاتل درخواست قصاص دارم اما اگر گفته مي‌شود جنون دارد، درخواست ديه دارم.

بدين ترتيب جلسه بازجويي پس از اعتراض مادر مقتول با ثبت حرف‌هاي پدر مقتول و درخواست وي درباره قصاص يا پرداخت ديه به پايان رسيد و متهم به دستور قاضي منافي‌آذر روانه آسايشگاه رواني و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري فرستاده شد.

روز دهم شهريور ماه سال قبل بود كه سپهر كوچولو از خانه‌شان در حوالي بازارچه شاپور براي خريد نان خارج شد. پسر 10 ساله پس از خريد نان از سوي مرد شيشه‌اي به نام اشكان مقابل در خانه‌شان به طرز دلخراشي به قتل رسيد. مأموران پليس سه روز بعد از حادثه متهم را با لباس‌هاي خوني در يكي از پارك‌هاي جنوب تهران بازداشت كردند. وي در بازجويي‌ها به قتل سپهر اعتراف كرد و مدعي شد صدايي به او فرمان قتل داده بود. متهم پس از تحقيقات تكميلي براي مشخص شدن سلامت رواني‌اش به پزشكي قانوني فرستاده شد. كمسيون پنج نفره پزشكي قانوني ابتدا رأي به سلامت روحي و رواني قاتل داد اما بار دوم اين كميسيون اعلام كرد قاتل هنگام حادثه جنون داشته است. با اعلام نظريه پزشكي قانوني متهم به دستور بازپرس پرونده به آسايشگاه رواني معرفي شد. در چنين شرايطي مادر سپهر كوچولو به نظريه پزشكي قانوني اعتراض كرد و مدعي شد در اين پرونده از پدر مقتول كه در زندان به سر مي‌برد تحقيق نشده است.

اعتراض اولياي دم براي بررسي و اعلام نظر به شعبه دهم دادگاه كيفري فرستاده شد و رئيس شعبه پس از رسيدگي به پرونده با مشخص كردن نقص‌ها، پرونده را براي رفع نقص‌ها و اظهارات پدر مقتول و تحقيق از وي به دادسراي جنايي بازگرداند كه روز گذشته از پدر وي تحقيق شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن