تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به قرآن از توصیه‌ی شهداست/نظام اسلامی برپایه تعالیم الهی شکل گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توجه به قرآن از توصیه‌ی شهداست/نظام اسلامی برپایه تعالیم الهی شکل گرفت امام جمعه شهمیرزاد گفت: توجه به قرآن کریم از توصیه‌های شهدا بوده و نظام اسلامی نیز بر پایه تعالیم الهی شکل گرفته است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور ساعت 17:02

خبرگزاری پانا+توجه به قرآن از توصیه‌ی شهداست/نظام اسلامی برپایه تعالیم الهی شکل گرفت

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدداوود احمدپناه، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان در مهرماه امسال، با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از تعالیم قرآنی بوده و امروز باید به این امر توجه شود، اظهار داشت: ما همواره یادواره‌های شهدایی برگزار می‌کنیم، در حالی که شهدا نیاز به یادواره ندارند و امروز باید به وصیت‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و اهمیت دادن و مطالعه کلام الهی است، توجه شود.
وی تصریح کرد: وضع حجاب امروز در جامعه خوشایند نیست و خانواده‌های شهدا از این امر ناراحت هستند؛ اگر تعالیم قرآنی به خوبی در جامعه جاری و ساری شود، مشکلات این بخش نیز تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.
امام جمعه شهمیرزاد گفت: امروز نیاز است تا برخورد کاربردی با قرآن کریم در کشور فرهنگ‌سازی شود و با ملایمت امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از کلام الهی در جامعه‌مان رواج یابد.
احمدپناه ادامه داد: اگر با عمل به دستورات قرآنی و با عنایت خداوند متعال، در جامعه حجاب اسلامی فراگیر شود، مهم‌ترین پیام شهدای عزیزمان یعنی عمل به دستورات الهی و حفظ حجاب محقق شده است.
وی گفت: امروز یادواره‌های شهدایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، راهی برای رسیدن به آرمان‌ها و توجه به چشم‌انداز شهداست و باید در این برنامه‌ها نیز فرهنگ قرآنی و خواسته‌های شهدا در عمل به دستورات الهی ترویج شود.
امام جمعه شهمیرزاد گفت: شهدا ستاره‌های هدایت با تابندگی فوق‌العاده بالا محسوب می‌شوند تا ما راه را گم نکنیم و از مهم‌ترین وصایای شهدا، حفظ ارزش‌هاست و رنگ خدا در زندگی شهدا پررنگ بود.
احمدپناه گفت: عمل به دستورات قرآنی نقطه مشترک وصیت‌نامه‌های همه شهدا محسوب می‌شود و امروز باید این امر در جامعه تبیین شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن