تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816172782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خرم‌آباد: استکبار جهانی می‌خواهد رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه خرم‌آباد:استکبار جهانی می‌خواهد رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد
خبرگزاری فارس: استکبار جهانی می‌خواهد رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از حق و دفاع از اسلام است، بیان کرد: استکبار جهانی می‌خواهد با ترفندهای خود رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از حق و اسلام و حمایت از مظلومان فلسطین است و نکته‌ایی که بسیار مهم باشد، این است که امروز یکی از ترفندهای استکبار جهانی به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: برای این می‌گوییم روز قدس باشکوه برگزار شود، چون جبهه استکبار جهانی می‌خواهد رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار بگیرد و در این راستا سیاست خود را در دنیا به اجرا گذاشته است. میر عمادی تصریح کرد: سیاست اول استکبار جهانی سیاست سازش است که نمونه بارز آن که هفته گذشته اتفاق افتاد که شاهد قرارداد بستن دولت اسلامی ترکیه با رژیم صهیونیستی بودیم و دیدیم که ترکیه دست اسرائیل خونخوار را فشرد.
وی ادامه داد: سیاست دیگر استکبار جهانی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و همچنین ایجاد جنگ و کشت و کشتار میان کشورهای مسلمان است و می‌بینیم که آل‌سعود را وادار می‌کنند بر سر مردم یمن بمب بریزند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی شب و روز مردم فلسطین را بمباران می‌کنند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: این‌ها همه از سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه است ولی سیاست ما مقاومت و اتحاد و همدلی مسلمانان است و پیام روز جهانی قدس طرح مقاومت در محکومیت طرح سازش و اختلاف و تفرقه است.
میرعمادی عنوان کرد: پیام روز قدس آن است که فلسطین پاره تنم مسلمانان است و  قدس مسأله مهمی برای مسلمانان به شمار می‌رود و اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان دشمن اصلی مسلمانان است. وی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل باید با جدیت گفته شده و زنده باشد، بیان کرد: مردم لرستان امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه عظیمی خلق کردند که از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه از ششم تا دوازدهم تیر هفته برملا ساختن جنایات حقوق بشری آمریکا است، تصریح کرد: آمریکا در این یک هفته جنایات بزرگی علیه ملت ایران انجام داده است که شامل ترور مقام معظم رهبری توسط گروهک منافقان و به دستور آمریکا در ششم تیرماه، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یاران با وفایش در هفتم تیر، بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم بعث عراق با بمب‌های شیمیایی آمریکا در هشتم تیر، تصاویر عملیات آژاکس توسط آمریکا برای عملیاتی کردن کودتای 28 مرداد در رژیم گذشته در دهم تیر، حمله ناوگان هواپیمایی جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و دوازدهم تیرماه است که به این جنایت‌ها ترور شهدای محراب و ترور شهید آیت‌الله صدوقی را نیز باید اضافه کنیم.
وی به ترور 17 هزار ایرانی توسط گروهک منافقان با حمایت‌های آمریکا اشاره کرد و  یادآور شد: در همه اقدامات تروریستی در ایران عراق یمن و سوریه و همه کشورهای دنیا دست آمریکا در کار است و پرونده جنایات حقوق بشری آمریکا آنقدر سیاه و سنگین است که در کتاب‌های رکوردهای جهانی هم قابل ثبت نیست.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ما باید دشمن اصلی خود را فراموش نکنیم و دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی در ادامه به اقدام رژیم سفاک خلیفه علیه مردم و علمای بحرین اشاره ‌و ضمن ابله برشمردن این اقدام اظهار داشت: اینکه رژیم آل‌خلیفه تابعیت عالم جلیل‌القدر شیخ عیسی قاسم را سلب کند، یک جنایت است، چرا که رژیم آل‌خلیفه خود مال بحرین نیست، ولی بدانید این اقدام شعله خشم مردم بحرین را برانگیخته است و همچنان که مقام معظم رهبری و سردار بزرگ ما سردار حاج قاسم سلیمانی هشدار دادند، این شعله خشم علیه و آل‌خلیفه شعله‌ور می‌شود و آل‌خلیفه را نابود می‌کند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه به فرارسیدن عید سعید فطر در هفته جاری اشاره کرد و افزود: عید فطر در مظهر اجتماع مسلمین و جلوه‌ای از اجتماع و وحدت و برادری است. میرعمادی با بیان اینکه زکات فطره تکمیل‌کننده روزه و باعث تکمیل اعمال است، عنوان داشت: با مشورتی به صورت گرفته و اینکه فضای اغلب مردم نان است، زکات فطره برای هر نفر پنج هزار تومان در نظر گرفته شده است.
امام جمعه خرم آباد در پایان از اقدامات سپاه در سرکوب عناصر ضد انقلاب در شمال غرب کشور و اقدام سربازان گمنام امام زمان در انهدام تیم تروریستی صمیمانه تشکر کرد و گفت: امنیت امروز ما حاصل فداکاری و ایثار عزیزان ما است و ما به گروهک های تروریستی اعلام می‌کنیم ایران گورستان تمام گروه های تروریستی خواهد شد و آنها نمی توانند در کشور ما فعالیت داشته باشد. انتهای پیام/85015/ک40/

95/04/11 :: 17:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن