تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816870067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش در خراسان رضوی راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش در خراسان رضوی راه اندازی شد نخستین سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش تحت عنوان سهاپ در اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی راه اندازی شد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور ساعت 18:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمید کفشکنان مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشمندانه بودن گزینش آن را  نقطه عطفی در حیات اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و  و بر نقش و اجرای  انکار نشدنی آن در پویایی و بالندگی نظام اداری به ویژه نیروی انسانی آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی بیان کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بهبود معیارها و روزآمدی روش های گزینش منابع انسانی  آموزش و پرورش خراسان رضوی رویکردها و اقدامات ویژه ای را منطبق با سیاست های کلی نظام اداری در دستور کار قرار داده است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی به افتتاح این سامانه با عنوان سهاپ  اشاره  و هدف از ایجاد این سامانه را افزایش سرعت در جذب اطلاعات عنوان کرد.
 
کفشکنان افزایش سرعت دریافت اطلاعات داوطلبان از حدود سه ماه به دو هفته و افزایش سرعت ثبت اطلاعات داوطلبان در نرم افزار هماهنگ کشوری هیأت عالی گزینش از شش ماه به یک هفته را از دیگر مزیت های این سامانه بر شمرد.

وی ارتقاء سطح امنیت اطلاعات را از ویژگی های اصلی این سامانه بر شمرد و اظهار داشت:جهت بالا بردن کیفیت گزینش لازم است عملکرد ها  روز به روز حرفه ای تر شده و خطاها به حداقل برسد

.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ایجاد سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش (سهاپ) را گامی موثر در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند.

کفشکنان گفت: راه اندازی این سامانه ها وارایه خدمات گسترده و همزمان گام مؤثری در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و روان سازی و اعمال نظارت کارآمد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در نظام آموزش و پرورش معلم به عنوان هدایت‌کننده و اسوه ‌ای امین و بصیر ،‌ مؤثرترین عنصر در تحقق مأموریت‌های این عرصه است افزود: گزینشگران باید برای انتخاب این‌عنصر مؤثر نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیرند تا شایسته ترین و کارآمدترین نیروی انسانی دردستگاه بکارگرفته شود .
 
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی ابراز کرد: باید خودمان را ملزم کنیم که درسطوح مختلف ، حرفه‌ای عمل نموده و مهارت لازم را در این زمینه کسب نمائیم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن