تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ ممنوعيت به كارگيري و بازداشت سربازان غايب به تمام ارگان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ابلاغ ممنوعيت به كارگيري و بازداشت سربازان غايب به تمام ارگان‌ها
رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به برقراري ارتباط سامانه‌هاي سازمان وظيفه عمومي و پليس پيشگيري ناجا، برنامه‌هاي پليس پيشگيري براي برخورد با سربازان غايب و فراري را تشريح كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سردار محمد شرفي گفت: در مواد متعدد قانون خدمت وظيفه عمومي محدوديت‌هاي اجتماعي و تنبيهاتي براي مشمولان غايب و فراري در كشور در نظر گرفته شده است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا ادامه داد: حسن اجراي قانون مذكور وظيفه نيروهاي مسلح و ديگر مبادي ذي‌ربط مندرج در قانون است و هم انديشي، همكاري و تلاش همه‌جانبه، در اجراي مطلوب قانون مثمرثمر است.

وي با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي نقش برجسته‌اي در اين ميان دارد، اظهار داشت: شناسايي، تعقيب و دستگيري مشمولان فراري، بررسي و شناسايي آنان به هنگام ارائه خدمات از قبيل صدور و تعويض گواهينامه، شماره‌گذاري و... به افراد ذكور توسط معاونت‌ها و پليس‌هاي تخصصي ناجا اقدام و مشخصات آنان جهت برخورد قانوني به سازمان وظيفه عمومي ارسال و اين موضوع با رعايت ظرافت‌هاي لازم اطلاع‌رساني مي‌شود.  اين مقام عالي انتظامي با اشاره به اثرات مخرب عدم برخورد با مشمولان غايب گفت: پليس پيشگيري ناجا در اين راستا، با برگزاري جلسات هم‌انديشي با مبادي مرتبط درون و برون سازماني، شركت فعال كارشناسان در جلسات تشكيل شده ستاد كل نيروهاي مسلح و ابلاغ مصوبات به استان‌ها و پيگيري آنها اقدام كرده است.

شرفي به پيگيري در برقراري ارتباط سيستمي بين سازمان وظيفه عمومي و پليس پيشگيري ناجا اشاره كرد و افزود: ايجاد تعامل با سازمان وظيفه عمومي به جهت شناسايي و برخورد با سربازان فراري، ارسال اخطار به مشمولان غايب از طريق سامانه‌ها و ارسال اخطار با عنايت به بعد مسافت با مسائل امنيتي و به منظور پيشگيري از خطرات احتمالي از طريق پست بسيار حائز اهميت است.
وي از صدور بخشنامه و دستورالعمل‌هاي متعدد به استان‌هاي سراسر كشور در راستاي افزايش دستگيري مشمولان غايب خبر داد و گفت: به تمامي مؤسسات دولتي و غيردولتي از قبيل كارخانه‌ها، شركت‌ها، آموزشگاه‌ها، كارگاه‌ها، بنگاه‌ها، مغازه‌ها و تعميرگاه‌ها ابلاغيه‌اي برابر ماده 63 قانون خدمت وظيفه عمومي مبني بر عدم به كارگيري مشمولين غايب و عواقب آن ارسال شده است.





تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن