تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815046036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Sony Catalyst Production Suite v2016.1.0 MacOSX - نرم افزار ویر


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Sony Catalyst Production Suite v2016.1.0 MacOSX - نرم افزار ویرایش و تدوین فایل‌های تصویری برای مک





Sony Catalyst Production Suite یکی از برنامه‌های قدرتمند و سریع برای ویرایش فایل‌های ویدیویی شما می‌باشد و دارای ابزارهای کاملی مانند افکت‌های تصویری، صحیح کننده رنگ، کنترل و تنظیم هر یک از این امکانات را دارا می‌باشد. این برنامه مناسب برای تولیدات ویدئویی شما می‌باشد و فرآیند برش ویدیویی را بسیار سریع و روان فراهم می‌نماید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Catalyst Production Suite:
- پشتیبانی از فرمت‌های توسعه یافته
- گردش کار صوتی چندکاناله مبتکرانه
- پشتیبانی از پلتفرم دوگانه

اما وجه تمایز Sony Catalyst Production Suite نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
بسته نرم‌افزاری Sony Catalyst Production Suite امکان آماده سازی فایل رسانه‌‎ای را به همراه قابلیت ویرایش سریع فایل ویدیویی برای کاربران فراهم می‌سازد تا بتوانند به ضروری‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای تولید فیلم دسترسی داشته باشند. این بسته نرم‌افزاری پیشرفته، دو برنامه کاربردی به نام‌های Catalyst Prepare و Catalyst Edit را در خود جای می‌دهد. نرم‌افزار Catalyst Prepare به شما این امکان را می‌دهد تا به تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین دسترسی داشته باشید و آنها را سازماندهی و اصلاح کنید و سپس تصاویر را به Catalyst Edit انتقال دهید. با استفاده از نرم‌افزار Catalyst Edit می‌توانید تصاویر را برش دهید و تغییرات نهایی را بر روی پروژه خود اعمال نمایید. این دو برنامه کاربردی، گردش کار ساده و بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌‎کنند.



Catalyst Production Suite Screenshot 1

Catalyst Production Suite Screenshot 2

Catalyst Production Suite Screenshot 3

Catalyst Production Suite Screenshot 4

Catalyst Production Suite Screenshot 5

The Catalyst Production Suite fuses powerful media preparation and fast, focused video editing to provide the backbone for your video productions. Catalyst Prepare paves your path from camera to post with robust organizational tools, precise first-pass color correction and monitoring, extensive metadata support, and more. Catalyst Edit provides a lean, focused video editing environment that makes your cutting process fast and fluent. With support for 4K, Sony RAW, and HD media, the Catalyst Production Suite gives you the power to make the most of your camera"s high dynamic range and wide color gamut as well as the stunning resolution of 4K from beginning to end.
The Catalyst Production Suite workflow
With strong family support, you can accomplish amazing things. The Catalyst family provides powerful media prep and focused, fast editing that you can rely on to translate the vision in your head to an experience that moves your viewers.
Catalyst Prepare takes care of all of your media prep needs:
- View your media directly from a camera, deck, or card reader
- Make a full-volume backup
- Organize clips into bins
- Batch copy clips
- Batch transcode clips
- Make color adjustments and apply looks
- Set in/out points
- Establish multichannel audio assignments
- Batch upload clips to the cloud via Sony Media Cloud Services Ci
- Cut together a rough edit with the storyboard feature

Post production
In Catalyst Edit, turn your beautiful footage into a polished, finished product. To save time, access your Catalyst Prepare libraries directly and cut your project together quickly and creatively. The focused toolset gives you quick access to all the essential cutting tools as well as effects, titling, and other tools to bring your production from imagination to screen.
More info (open/close)

سیستم مورد نیاز OS X 10.7 or Later

مشخصات شرکت سازنده: sony creative software
قیمت: 199 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 998 مگابایت
تاریخ انتشار: 18:32 - 95/3/4
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:



راهنمای نصبپس از دانلود نرم افزار و کپی آن در فولدر Applications، ابتدا فایل Catalyst Edit همراه نرم افزار را کپی کنید و به مسیر Applications رفته و روی نرم افزار Catalyst Edit راست کلیک کرده و گزینه Show Package Contents را انتخاب کنید. سپس به داخل پوشه Contents رفته و سپس وارد پوشه MacOS شوید و فایل را در اینجا کپی کنید. برای نرم افزار Catalyst Prepare نیز به همین طریق عمل نمایید.
لینک های دانلود

دانلود - 998 مگابایت

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند Speed Download و یا Free Download Manager نصب کنید.برای دانلود هر فایل روی لینک آن راست کلیک کرده Copy Link بزنید و آن را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس دانلود را شروع کنید.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Stuffit و یا مشابه آن استفاده کنید.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
رمز فایل www.p30download.com

لینک را کپی کنید


رمز فایل www.p30download.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن