تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاقچي دارو قتل آتشين برادر را انكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاچاقچي دارو قتل آتشين برادر را انكار كرد
قاچاقچي دارو كه متهم است برادرش ‌ را آتش زده و به قتل رسانده، جرمش را انكار كرد.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 18 عصر روز سه‌شنبه نوزدهم مردادماه امسال مأموران كلانتري 150 تهرانسر از آتش‌سوزي خانه مسكوني در شهرك آزادي با خبر و راهي محل شدند.  مأموران در محل حادثه دريافتند در جريان حادثه آتش‌سوزي مرد 36 ساله‌اي به نام بابك به شدت سوخته و به بيمارستان منتقل شده است. از سوي ديگر مشخص شد بابك و برادرش بهادر مدتي قبل اين خانه مسكوني را به محل توليد و انبار داروهاي قاچاق و غير مجاز تبديل كرده‌اند كه دقايقي قبل دچار حادثه شده است.  بررسي‌هاي ميداني مأموران حكايت از آن داشت که آتش‌سوزي عمدي بوده و بهادر به خاطر اختلاف حسابي كه با برادرش بابك داشته با پاشيدن بنزين، او را به آتش كشيده و در جريان آن انبار دارو هم آتش گرفته است.
  
برادرم مرا آتش زد
مأموران براي ادامه تحقيقات راهي بيمارستان شدند تا با تحقيق از بابك راز آتش‌سوزي را برملا كنند. بابك كه به سختي حرف مي‌زد، گفت: مدتي است با برادرم بهادر اختلاف دارم. او بارها مرا تهديد كرده بود تا اينكه ساعتي قبل در حالي كه ظرف پلاستيكي پر از بنزين همراه داشت به محل كارم آمد و ناگهان بنزين داخل ظرف را به طرف من پاشيد و كبريت زد. وقتي آتش گرفتم، بهادر از محل گريخت اما دو نفر از كارگرانم و برادر كوچكترم به نام رهام به كمك من آمدند و آتش را خاموش كردند.
  
رسيدگي به پرونده در دادسراي جنايي
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، بابك پس از گذشت 15 روز از حادثه روي تخت بيمارستان بر اثر شدت سوختگي جان باخت. با فوت مرد 36 ساله پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و به دستور قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تحقيقات خود را درباره اين حادثه مرگبار آغاز كردند.
رهام برادر مقتول به كارآگاهان گفت: روز حادثه بهادر وقتي وارد محل كار شد با بابك مشاجره كرد كه ناگهان مقداري بنزين به طرفش پاشيد و او را آتش زد.  يكي از شاهدان هم گفت: من كارگر دو برادر بودم. آنها مدتي است با هم اختلاف مالي دارند. روز حادثه سر كار بوديم كه بهادر از راه رسيد. او با برادرش شروع به مشاجره لفظي كرد كه ناگهان روي او بنزين پاشيد و بعد هم او را آتش زد.
در حالي كه بررسي‌ها و شواهد حكايت از آن داشت بهادر قاتل است، مأموران وي را بازداشت كردند و مورد بازجويي قرار دادند.
  
انكار قتل برادر
متهم صبح ديروز به دادسراي جنايي منتقل شد و از سوي قاضي ايلخاني مورد تحقيق قرار گرفت.
متهم در بازجويي‌ها قتل آتشين برادرش را انكار كرد. وي در حالي كه گريه مي‌كرد در ادعايي گفت: من و برادرم بابك در كار قاچاق و توليد داروهاي غيرمجاز بوديم. محل حادثه را مدتي قبل براي كار توليد داروهاي غير مجاز اجاره كرديم.
من با برادرم اختلافي نداشتم كه بخواهم او را آتش بزنم. روز حادثه من قصد داشتم مقداري از پوكه‌هاي تاريخ گذشته دارو را آتش بزنم كه آنجا آتش گرفت. از آنجايي كه بنزين روي زمين پاشيده شده بود، برادرم پايش سر خورد و به داخل آتش افتاد. در اين حادثه من هم دستانم سوخت اما او سوختگي‌اش بيشتر بود. وي ادامه داد: پس از حادثه من به خانه‌مان رفتم و اورژانس برادرم را به بيمارستان شهيد مطهري منتقل كرد. در اين مدت با برادرم تلفني حرف مي‌زدم و جوياي احوالش بودم اما به خاطر اينكه همسرش از دست من عصباني بود به ملاقاتش نرفتم تا اينكه فهميدم او فوت كرده است.
متهم پس از بازجويي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران به دستور قاضي ايلخاني تحقيقات تخصصي خود را درباره اين حادثه آغاز كردند تا صحت و سقم ادعاي متهم روشن شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن