تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انكار قتل همسر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انكار قتل همسر
مردي كه متهم است شش سال قبل همسرش را به قتل رسانده همچنان ادعاي بي‌گناهي مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ما، 18 آبان ماه سال 89 مأموران كلانتري نارمك از مرگ مشكوك زني به نام اكرم در خانه‌اش با خبر و در محل حاضر شدند. پسر نوجوان اكرم گفت: لحظاتي قبل وقتي از مدرسه وارد خانه شدم، مادرم را صدا زدم، اما جوابم را نداد. وقتي به اتاق خواب رفتم، ديدم كه روي تخت افتاده و نايلوني سياه‌رنگ به دور گردنش پيچيده شده است. به سختي گره‌هاي نايلون را باز كردم و ديدم آخرين نفس‌هايش را مي‌كشد. بعد به سرعت به پدرم و پليس و اورژانس زنگ زدم. امدادگران هم وقتي در محل حاضر شدند، گفتند كه او فوت شده است.

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، خانواده اكرم انگشت اتهام را به سوي نادر نشانه رفتند و از دامادشان به اتهام قتل عمد شكايت كردند. اولياي دم گفتند نادر از مدت‌ها قبل با دخترمان اختلاف داشت و سرانجام مرتكب قتل شده است.

نادر وقتي در اين باره تحقيق شد، اتهام را انكار كرد و گفت: نقشي در ماجراي قتل نداشته است. او گفت قبول دارم كه با همسرم اختلاف داشتم اما مرتكب قتل نشده‌ام. با كامل شدن تحقيقات، بازپرس مرد جوان را به اتهام قتل همسرش مجرم شناخت و كيفرخواست عليه وي صادر شد و پرونده روز گذشته براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.
بعد از قرائت كيفر خواست، اولياي دم به دادگاه گفتند دامادشان مرتكب قتل شده و خواسته‌شان قصاص اوست.

نادر وقتي در جايگاه قرار گرفت، اتهامش را انكار كرد و گفت: مدتي قبل از حادثه پدر و مادر همسرم مقداري پول براي خريد خانه در اختيار ما گذاشتند و قرار شد در خريد خانه شريك شوند. يك دانگ را به نام آنها كرديم و پنج دانگ ديگر به نام من و همسرم شد. اما پدر و مادر اكرم مدعي بودند كه سه دانگ خانه بايد به اسم آنها باشد و همين باعث اختلاف ما شد. روز حادثه طبق گفته‌هاي پسرم من منزل نبودم و بعد از تماس سعيد به آنجا آمدم و از همه چيز بي‌اطلاع بودم به همين دليل هرگونه اتهامي را رد مي‌كنم و باز هم مي‌گويم كه قاتل نيستم.

او در ادامه گفت: بعد از حادثه دو سال زندان رفتم. اين اتفاق مرا از كار بيكار كرد و اخراج شدم. در اين دو سال فرزندم نزد پدر و مادر همسرم بود، ولي بعد از آزادي از زندان پيش خودم است و مانده‌ام چگونه بيكار و بدون هيچ درآمدي فرزندم را بزرگ كنم. هم اكنون نيز همه دارايي همسرم و منزلمان در اختيار پدر و مادر همسرم است. هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم و وكيل مدافع وي وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن