تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804090769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت انجام طرح‌های توسعه‌ای با وجود یک درصد ذخایر مس دنیا در آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ضرورت انجام طرح‌های توسعه‌ای با وجود یک درصد ذخایر مس دنیا در آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی گفت: یک سوم مس کشور و یک درصد مس دنیا در این استان است و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های سنگین و انجام طرح‌های توسعه‌ای در زمینه مس هستیم.


داود بهبودی  در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در تالار اداره استاندارد استان در تبریز اظهار داشت: سهم اشتغال استان نشان می‌دهد بخش کشاورزی نسبت به میانگین بیشتر بوده و صنعت و خدمات هم اندکی از میانگین کشوری کمتر است و در ایجاد ارزش افزوده استان بخش کشاورزی سهم بیشتری دارد. وی با بیان اینکه نزدیک 5 هزار واحد صنعتی در استان وجود دارد و دارای رتبه اول صنایع شیرینی و شکلات رتبه دوم صنایع دارویی هستیم و در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی وضعیت مناسبی داریم؛ افزود: آذربایجان‌شرقی سه درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده و دارای 18 درصد ذخایر فلزی و غیرفلزی است. یک درصد مس دنیا و یک سوم مس کشور در آذربایجان‌شرقی است بهبودی با بیان اینکه رتبه چهارم فرآورده‌های معدنی را داریم، افزود: یک سوم مس کشور و یک درصد مس دنیا در این استان است که نیازمند سرمایه‌گذاری‌های سنگین و انجام طرح‌های توسعه‌ای در زمینه مس هستیم و یک هزار و 800 اثر ثبت ملی و دو اثر ثبت جهانی داریم. رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی به تشکیل 23 جلسه در ارتباط با شورای برنامه‌ریزی، 24 جلسه مشترک با شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی و تشکیل جلسات ستاد تسهیل با حضور استاندار اشاره کرد و گفت: 10 جلسه میدانی با شرکت های تولیدی جهت رفع موانع تولید تشکیل داده‌ایم. این مسئول به رفع موانع صدور پروانه بهره‌برداری، رفع 19 مورد خاص از موانع تولید در صنعت چرم استان، تامین آب، برق و نیاز مخابراتی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی که با جهت‌گیری منابع بودجه عمومی انجام گرفته، بسترسازی برای ارتقاء سطح فناوری استان از طریق هم پیوندی عناصر موجود در استان شامل مراکز پژوهشی، دانشگاهی، صنعتی، اقتصادی و ... اشاره کرد. بهبودی با اشاره به اجرای پنجره واحد سرمایه‌گذاری اعلام کرد: 20 دستگاه اجرایی استان استعلامات خود را از طریق این پنجره انجام می‌دهند و نیازمند حضور فیزیکی نیستند. سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری خارجی‌ها در آذربایجان‌شرقی رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: استان ظرفیت پذیرش سرمایه‌گذار خارجی بالایی دارد و چندین طرح بزرگ را با سرمایه‌گذاری خارجی اجرا کرده و رتبه اول صدور مجوز سرمایه‌گذاری خارجی را داریم؛ حدود یک میلیارد دلار مجوز صادر کردیم و یک میلیارد دلار دیگر نیز در دست اجرا است. این مسئول همچنین از طراحی ساختار شبکه نخبگان با عنوان یاوران توسعه، معرفی 720 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش یاد کرد.




تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن